سرپرست معاونت زیربنایی شهرداری گرگان با بیان این مطلب که فاز یک و دو جاده سلامت پارک جنگلی النگدره به اتمام رسیده است اظهار کرد: جاده سلامت پارک جنگلی النگدره به زودی به بهره برداری می رسد.

بهره برداری جاده سلامت پارک جنگلی النگدره

به گزارش گلستان24؛"مرتضی عارف" سرپرست معاونت زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان با بیان این مطلب که عملیات اجرایی احداث جاده سلامت پارک جنگلی النگدره به پایان رسیده و به زودی به بهره برداری می رسد گفت: عملیات اجرایی جاده سلامت پارک جنگلی النگدره و احداث مسیر پیاده روی چوبی از سال 96 آغاز شد.

وی افزود: هم اکنون عملیات اجرایی فاز یک و 2 این پروژه به طول یک هزار و 700 متر به پایان رسیده است.

"عارف" با اشاره به اینکه اعتبار اجرای این پروژه 111 میلیارد ریال بود، اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد مسیری ایمن برای پیاده روی و ورزش در پارک جنگلی النگدره بوده است.

سرپرست معاونت زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان با بیان اینکه دهنه مسیر پیاده روی چوبی (جاده سلامت) در پارک جنگلی النگدره 2 متر و 30 سانتی متر است، تصریح کرد: در مسیر یک هزار و 700 متری مسیر پیاده روی پارک، فضاهایی را به عنوان کمپ و استراحتگاه در نظر گرفته ایم.

این مقام مسئول در پایان به تعداد این استراحتگاه ها اشاره کرد و گفت: تعداد 4 مورد استراحت گاه در این جاده در نظر گرفته شده است که در فاز بعدی، احداث آلاچیق پیش بینی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار