مدیر انتشارات حیان پیشتر در رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 چند بار بازداشت شده است. حیان به عنوان ناشر علوم پزشکی فعالیت می‌کرد اما...

غرفه انتشاراتی فتنه‌گر بسته شد

به گزارش گلستان 24، مدیر انتشارات حیان پیشتر در رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 چند بار بازداشت شده است. حیان به عنوان ناشر علوم پزشکی فعالیت می‌کرد اما به این دلیل که طی چند سال اخیر کتابی منتشر نکرده و جزو ناشران ممنوع‌الفعالیت بود نمی‌تواند در نمایشگاه حضور داشته باشد.


دیروز (شنبه) در ساعات ابتدایی کار نمایشگاه کتاب، غرفه انتشارات «حیان» در نمایشگاه کتاب بسته شد.

 

بنابر اعلام مسئولان نمایشگاه دلیل این امر فعال نبودن این ناشر در طول سه سال گذشته بوده است. این ناشر در طول سه سال گذشته کتابی تولید نکرده و به همین علت واجد حضور در نمایشگاه کتاب نبوده و حضورش در نمایشگاه تخلف بوده است که ساعت 10 صبح دیروز این غرفه تعطیل شد.

 

طبق گفته مسئولان نمایشگاه در این دوره هر ناشری که پروانه مجاز برای نشر و فعالیت در حوزه کتاب داشته باشد می‌تواند در نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران حضور داشته باشد و غرفه‌ای در اختیار بگیرد، اما ناشران ممنوع‌الفعالیت و آنها که مجوز فعالیت‌شان لغو شده یا پرونده قضایی داشته باشند به هیچ عنوان در نمایشگاه حضور نخواهند داشت اما ظاهراً در این دوره انتشارات حیان که مدیریت آن برعهده مهدی خزعلی(از فعالان فتنه) است در این دوره از نمایشگاه برخلاف ضوابط حضور دارد.

 

مدیر انتشارات حیان پیشتر در رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 چند بار بازداشت شده است. حیان به عنوان ناشر علوم پزشکی فعالیت می‌کرد اما به این دلیل که طی چند سال اخیر کتابی منتشر نکرده و جزو ناشران ممنوع‌الفعالیت بود نمی‌تواند در نمایشگاه حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که این ناشر تمام تلاشش را به کار بست تا همچون سال‌های گذشته و به یُمن «لابی نامه» برخی مشاوران رئیس‌جمهور و ارائه درخواست وزیر ارشاد، قصد حضور در نمایشگاه امسال را در سر می‌پرورانید تا جایی که با تهدید به اعتصاب غذای خشک در صحن شبستان مصلی، ظاهراً توانسته بود غرفه‌ای دست و پا کند که صبح دیروز به حکم قانون برچیده شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار