رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: همزمان با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت عملیات اجرایی طرح فولاد ۲ میلیون تنی کارخانه فولاد اترک گلستان آغاز می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانجات شهرک صنعتی آق قلا بازدید می کند

به گزارش گلستان 24، حسین قوانلو ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران استان با بیان این که نعمت زاده ۲۴ اردیبهشت به استان سفر می کند، اظهار کرد: حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدا... گرگان و قرائت فاتحه، دیدار با آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه گرگان، دیدار با حسن صادقلو استاندار گلستان، بازدید از کارخانه کیمیا چوب،بازدید از سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی آق قلا، بازدید از کارخانه تولید روغن یگانه خزر، بازدید از کارخانه کانسار خزر تنها تولید کننده ید در کشور، بازدید از گمرک و راه آهن اینچه برون و شرکت در جلسه شورای هم خانواده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از برنامه‌های دیگر وزیر صنعت، معدن و تجارت به گلستان است.

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، از بیست و دوم لغایت بیست و پنجم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گلستان خبر داد.

قوانلو افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۱ صبح، سه شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، وزارت صنعت معدن، تجارت، شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان، سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان و اداره کل دامپزشکی استان گلستان برگزار می شود و ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۵ لغایت ۲۱ است.

ارسال نظر

آخرین اخبار