شهرداری گرگان بیش از پیش بر امور پارک ها نظارت داشته باشد؛

چراغ های خاموش پارک شقایق واقع در خیابان سرپیر گرگان شرایط را برای جولان پسران و دختران بی بند و بار فراهم کرده است.

خاموشی مطلق پارک شقایق گرگان و جولان پسران و دختران بی بند و بار + عکس

به گزارش گلستان 24، شب گذشته به همراه همسرم به پارک شقایق که در نزدیکی منزلمان واقع شده است، رفتیم تا ساعتی را کنار هم در هوای آزاد سپری نماییم.

به سمت پارک حرکت کردیم به خیال این که پارک همانند قبل پر از خانواده و بچه هایی که برای بازی به آنجا می آیند، باشیم. اما وقتی به پارک رسیدیم نه تنها چیزی از شور و شوق همیشگی حاکم در این پارک ندیدیم بلکه با تاریکی مطلق آن محل روبرو شدیم.

Golestanema1

نگاهی به پارک کردیم تا محلی که کمی روشن تر است را پیدا کنیم، که نهایتا یکی از صندلی هایی که نزدیک به تیر چراغ برق معابر بود و نور نسبتا ملایم و کمسویی داشت را برای نشستن انتخاب کردیم.

طولی نکشید که سر و کله 2 دختر به همراه 4 کودک 3 الی 4 ساله پیدا شد، با خودم گفتم این وقت شب و تارکی مطلق پارک، دو دختر تنها با 4 کودک اینجا چه میکنن؟.

از صحبت های یکی از آن با تلفن همراهش حدس زدم که آن ها سر گرم کردن بچه ها در پارک را بهانه کرده و برای کار دیگری به پارک شقایق آمده اند.

این حدس من به یقین تبدیل شد و دقایقی بعد سر و کله 6 پسر جوان که سر و وضعشان معلوم بود که برای چه به این پارک آمده اند، پیدا شد، با نگاه به چهر آن ها می شد ترس و نگرانی از عملی که میخواهند انجام دهند، را دید.

یکی از آن ها با یکی از آن دو دختر شروع به صحبت کرد و پس از چند دقیقه گپ و گفت دوستانه ، دختر از وی طلب سیگار کرد و پسر نیز سیگار را به وی داد.

5 پسر دیگر نیز به انتهای پارک رفتند و با علامتی که به وسیله چراغ گوشی خود به مواد فروشی که در پارک بود علامت دادند، به دلیل تاریکی محل چیز واضحی از اقدامات بعدی آن مشاهده نکردیم.

سپس دختری که زندگی اش را بین دو انگشتش گذاشته بود و دودش می کرد به نزدیکی ما آمد و در صندلی همجوار ما نشست، من و همسرم وقتی که این صحنه را دیدیم تصمیم گرفتیم، از جای برخاسته و به طرف دیگری از پارک برویم.

در حال حرکت به سمت دیگری بودیم که سو سوی چراغی به چشم می خورد که گویی یک دختر و پسر در کنار هم نشسته و مشغول خوردن خوراکی بودند.

از طرف دیگر صدای بسیار آرامی که گوش را نوازشمی داد، نظرمان را به آن طرف جلب کرد، طرفی که یک دختر و پسر در تارکی پارک نشسته بودند.

با دیدن این صحنه ها، از گذراندن وقت ارزشمند خود در این مکان که به جای محل تفریح، مکانی برای جولان افراد بی بند و بار شده است، منصرف و به منزلمان بازگشتیم.

گفتنی است در راه برگشت پسرانی که برای تهیه مواد به این مکان آمده بودند پس از رسیدن به مقصود خود سوار ماشینشان لوکس خود شدند و محل را ترک کردند.

Golestanema

سازمان پارگ ها و فضای سبز شهرداری گرگان بیش از پیش بر امور پارک ها نظارت داشته باشد

انتظار می رود که شهرداری گرگان که متولی این پارک می باشد کمی نظارت خود را در زمینه فراهم بودن امکانات رفاهی در پارک ها که مهم ترین آن وجود برق در شب است و نبود آن باعث سوء استفاده برخی افراد سود جو می شود و امنیت آن محل را به خطر می اندازد ، بشتر نماید.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار