در پی درگذشت حاج صفر اخلی از فعالین فرهنگی استان و عضو شورای راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برخی از مسئولین و فعالین فرهنگی استان گلستان پیام های تسلیتی در این خصوص صادر کردند.

پیام تسلیت فعالین فرهنگی و علمای استان گلستان در پی درگذشت حاج صفرعلی اخلی

به گزارش گلستان24؛در پی درگذشت حاج صفر اخلی از فعالین فرهنگی استان و عضو شورای راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برخی از مسئولین و فعالین فرهنگی استان گلستان پیام های تسلیتی در این خصوص صادر کردند.

 

پیام تسلیت آیت الله سید مرتضی میرکتولی در پی درگذشت حاج صفرعلی اُخلی از چهره های انقلابی استان گلستان    

بسمه تعالی  

 " قال الله تبارک و تعالی" الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون-   

ارتحال ملکوتی یکی از یاران صدیق نهضت -وپیروان راستین خط امام ورهبری ،شخصیت سیاسی وآرمان گرا- مرحوم حاج صفر علی اخلی قدس سره -را به همه فعالان ونیروهای فرهنگی وانقلابی استان -خصوصا دوستان ویاران انقلابی وجهادی ایشان وخانواده محترمشان تسلیت عرض میکنم-گر چه این روزهای باد خزان -چهره های خدوم ومخلصی را از ماگرفت-اما این ویروس چشم مارا را به بزرگی بسیاری از نعمت ها ومواهب الهی باز کرد- یادش گرامی وراهش پر رهرو باد                               از شما دو چشم یک تن کم/                       از شمار خرد هزاران کم/      

                  قم المقدسه                                      

  سید مرتضی میرکتولی استرابادی

 عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین و

 ریاست مجمع عالی تفسیر قرآن کریم

 

پیام تسلیت حاج فتح الله نوری در پی درگذشت حاج صفرعلی اُخلی از چهره های نامدار انقلابی استان گلستان   

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ‎

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.  

مرحوم حاج صفرعلی اُخلی را می توان مصداق « رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ» دانست؛زیرا که زندگی و حیات او گواه این حقیقت است که او بر سر عهد خود با خدا ایستاد و با عشق ،مجاهدت در راه خدا در سنگرهای اعتقادی ، فرهنگی و سیاسی لحظه ای توقف نداشت و همواره در حال جهاد بود و هیچ تغییر و تبدیلی در پیمان او با خدا اتفاق نیفتاد و مصداق وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا شد.  

چهل سال تلاش در جایگاه ریاست آموزش و پرورش ، معاونت پرورشی ،کانون فرهنگی و راهیان نور  و ایجاد مراکز غیرانتفاعی با انگیزه  تاثیر در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم و حضور در عرصه های اعتقادی و سیاسی از او انسانی ساخت که همه عمر خویش را برای دفاع از نظام اسلامی براساس منویات امام راحل و مقام معظم رهبری  و خدمت به مردم از طریق سنگر تعلیم و تربیت بکار گیرد و بعنوان فرماندهی در جبهه فرهنگی باقیات و صالحات ی از خود به یادگار بگذارد.  

و الگو و اسوه ای پیش روی نسل کنونی و آیندگان گردد لذا این ضایعه شهادت گونه را به مردم شریف و امت حزب الله  و نیز خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و آرزوی علو درجات را برای او از خداوند متعال خواستارم.  

 

اَللّهُمَّ اجْعَلْهُ عِنْدَک فِی أَعْلی عِلِّیینَ وَ اخْلُفْ عَلی أَهلِهِ فِی الْغابِرینَ وَ ارْحَمْهُ بِرَحْمَتِک یا أَرْحَمَ الرّاحِمِینَ  

 

 آخرین پست اینستاگرامی سید محمد دهنوی جانشین سابق دبیر جبهه فرهنگی استان گلستان در پی درگذشت حاج صفرعلی اُخلی

بیدار شو فرمانده!!!   

  امروز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گلستان برای بار دوم در یک ماه  گذشته یتیم شد. ‌    

 غم و اندوه از دست دادن پدری مهربان و خستگی ناپذیر، معلمی پرتلاش و فرماندهی مخلص و انقلابی بعد از رفتن سردار معروفی به استان کرمان قطعا جبران ناپذیر است.   

 قطعا بخشی از مسیر رشد خودم و جبهه استان را مدیون ایشان هستیم.      

 پیام تسلیت سید حسین علوی از فعالین فرهنگی استان گلستان در پی درگذشت حاج صفر اُخلی

انا لله و انا الیه راجعون    

در جنگ بیولوژیکی که آمریکا راه انداخته ، عزیزانی مجروح و عده ای هم چون حاج صفر اخلی عزیز رحلتی شهادت گونه داشتند.

 برای حقیر و دوستان و خانواده این بزرگوار این فقدان سخت است که از ذات اقدس الهی خواهانیم روح این استاد بزرگوار را با امیرالمومنین (ع)محشور نماید.  

حیات این انسان مومن و وارسته و معلم رزمنده و جهادی و پرتلاش سرشار از خیر و برکت بوده و رحلت شهادت گونه ایشان هم قطعا برکاتی برای جوانان در گام دوم انقلاب خواهد داشت که از این عزیز بزرگوار _که جوانی خود را خرج انقلاب کرد_ الگو بگیرند‌. 

به خانواده اش تسلیت عرض می نمائیم و آرزوی صبر الهی را داریم. روحش شاد.

حاجی انقلابی

 مهدی کرد نژاد فعال فرهنگی گرگان

امروز ۲۷اسفند ۹۸ داشتم مثل همیشه در زمانهایی که تا حدودی مشغله کاریم کمه؛ سری به خاطراتم میزدم

تصاویر حج امسال رو مرور میکردم

تا رسیدم به یه عکسی که تو مسجد جحفه بعد محرم شدن ، تعدادی از زائرای کاروان ۳۸۰۰۵ دور هم جمع شدیم عکسی به یادگار گرفتیم.

خوب مثل همیشه میبینم تو گوشیم شماره هر زایری رو که داشته باشم براش می‌فرستم ولی اینبار قضیه فرق می‌کرد.

 آخه شماره حاج صفر اخلی را دارم ولی حاجی عزیز دیگه تو جمع ما نیست . 

یادش بخیر هر وقت به اتاقشون برای کاری سر می‌زدیم امکان نداشت برای کمک به زائرای بیت الله الحرام  آمادگیش رو اعلام نکند .

 به یکی از زائرای همسفرمان زنگ زدم که شوخ طبعی همیشه در دیالوگهاش بود اما امروز از سخنانش میشد ناراحتی از خبر شنیدن فوت حاج صفر اخلی رو حس کرد 

 واقعا چقدر زود گذشت حاجی انقلابی حاج آقای اخلی با محبت انشاءالله با اربابت محشور بشی

پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین  سید محسن طاهری در پی درگذشت حاج صفر اخلی  

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

درگذشت تأثربرانگیز مرحوم حاج صفرعلی اُخلی، از فعالان برجسته‌ی فرهنگی و نیروهای پیشکسوت انقلابی استان گلستان را به همه‌ی انقلابیون و فعالان جبهه‌ی فرهنگی استان گلستان و خصوصاً به خانواده‌ی گرامی آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم. 

از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواهانم.

۹۸/۱۲/۲۷

سید محسن طاهری 

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان  

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار