فرمانداران دو شهرستان آزادشهر و مراوه‌تپه واقع درشرق استان گلستان اعلام کردند که با بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۴۲۰ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، برای ۸۰۹ نفر از جوانان این دو شهرستان فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

طرح‌های دهه فجر برای ۸۰۹ نفر در مراوه‌تپه و آزادشهر ایجاد شغل می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آزادشهر، سیدرسول حسینی در نشستی خبری به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگاران گفته بود که در ایام دهه فجر امسال، ۱۴۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفته بود که با افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دهه فجر در آزادشهر برای ۵۶۲ نفر از جوانان و افراد جویای کار این شهرستان فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

حسینی، افتتاح کارخانه قوطیسازی فجر گلستان، کلنگ‌زنی یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی آزادشهر، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نوده خاندوز، بهره‌برداری از ۲۲۰ واحد مسکونی احداثی و ۶۱۳ واحد تعمیراتی در بخش مرکزی و چشمه ساران، افتتاح آب بندان روستای تیل آباد را بخشی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان اعلام کرد.

همچنین فرماندار مراوه‌تپه در منتهی‌الیه شرق استان گلستان نیز با ارسال اطلاعاتی به خبرنگار ایرنا در گنبدکاووس، اعلام کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی،  ۲۷۸ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه ۸۸۱ میلیارد ریال در این شهرستان مرزی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

امانگلدی ضمیر گفت: با بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی این تعداد طرح، برای ۲۴۷ نفر از جوانان این شهرستان مرزی فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

به گفته فرماندار مراوه تپه، در نخستین روز از دهه مبارک فجر امسال، انبار ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراوه‌تپه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و هزینه چهار میلیارد ریال ازمحل اعتبارات ملی و همچنین یک دفتر ICT روستایی در روستای "سوزش" از توابع بخش مرزکزی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

شهرستان آزادشهر با ۹۴ هزار نفر جمعیت و شهرستان مرزی مراوه‌تپه با ۶۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع  هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار