در مجمع انتخاباتی با حضور دبیر فدراسیون/

قاسم سمیعی با کسب تمامی آرا به عنوان رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان گلستان انتخاب شد.

قاسم سمیعی رئیس هیات بازی های بومی و محلی گلستان شد

به گزارش گلستان 24، مجمع انتخاباتی هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان گلستان ظهر یکشنبه با حضور «مهدی مستجاب الدعوه» دبیر فدراسیون، «بهمن طیبی» مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و اعضای مجمع در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

«قاسم سمیعی» مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان، «خلیل الله شریفی مهر» دبیر هیات بازی های بومی و محلی و «نبی الله هزارجریبی» نایب رییس شورای اسلامی شهر گرگان، سه کاندیدای احراز ریاست هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی بودند که پیش از رای گیری هزارجریبی به نفع سمیعی انصراف خود را اعلام کرد.

در پایان رای گیری از مجموع ۱۸ رای مأخوذه، تمامی آرا به قاسم سمیعی اختصاص یافت تا وی با اعتماد حداکثری اعضای مجمع به مدت ۴ سال ریاست هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان گلستان را عهده دار شود.

هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی به مدت ۲۷ ماه با سرپرستی «کریم بردی بذونه» اداره می شد که در نوع خود یک رکورد در بین هیات های ورزشی کشور محسوب می شود و برگزاری انتخابات به نوعی بر طلسم این هیات ورزشی پایان داد.

ضمن اینکه این مجمع انتخاباتی به عنوان نخستین تجربه برگزاری انتخابات در دوران مدیریتی طیبی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان نیز محسوب می شد.

مدرک تحصیلی اجازه شرکت در انتخابات را نداد

سرپرست سابق هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان گلستان در این مجمع گفت: از ابتدا قرار نبود به عنوان رییس هیات ثبت نام کنم زیرا شرایط و مدرک تحصیلی اجازه چنین کاری به من نمی داد.

کریم بردی بذونه درباره طولانی شدن دوران سرپرستی خود اظهار کرد: به علت مسائل و مشکلاتی که به وجود آمده بود زمان سرپرستی طولانی شد.

بذونه در ادامه به فعالیت های خود در این مدت اشاره و اظهار کرد: در این مدت ۲ ساله فعالیت های زیادی داشته ایم و برنامه های ملی و بین المللی زیادی اجرا کرده ایم.

وی با بیان اینکه به عنوان دهیار نمونه کشور انتخاب شده ام گفت: اعتبار قابل توجهی از سوی اداره کل در اختیار ما قرار نمی گرفت و در این مدت بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به صورت شخصی هزینه کرده ام.

وی همچنین بیان کرد: تنها مسئول هیاتی بودم که با استفاده از تجربیات به این سمت منصوب شده ام و هدف ما گسترش و معرفی بازی های بومی و محلی استان گلستان بود./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار