هفت سال است که برخی افراد خاص در مورد من حرف‎های جهت‎دار می‎زنند و می‎گویند که قرار است که در انتخابات‎های گوناگون کاندیدا شود ؛ من به مسئولیتی که دارم علاقه‎مندم و محکم ایستاده‌ام تا زمانی که استاندار گلستان من را نخواهد .

هفت سال است که برخی افراد خاص در مورد من حرف‎های جهت‎دار می‎زنند

 عبدالرضا چراغعلی شامگاه جمعه در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص حکم مسئولیت شهردار گرگان اظهار کرد: حکم شهردار این شهر موقتی صادر نشده است.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: شهردار گرگان دارای حکم یک‌ساله است اما برای تمدید آن هیچ مشکلی وجود ندارد و خیلی راحت تمدید خواهد شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خاطرنشان کرد: هیئت وزیران در خصوص مسئولیت 64 نفر در رده معاون وزیر، شهردار مرکز استان، رئیس سازمان‎های کشوری و برخی دیگر از مسئولان در سطح کشور چنین تصمیمی را گرفته و یکی از این افراد شهردار گرگان است.

چراغعلی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد حکم شهردار گرگان توسط هیئت وزیران تمدید نشود، تاکید کرد: من این احتمال را خیلی ضعیف می‎بینم چون زمانی که دولت یک شهردار را مشغول کار می‎کند بعید است که حکم مسئولیتش را تمدید نکند.

وی متذکر شد: باز هم تکرار می‎کنم، تمدید حکم شهردار گرگان هیچ مشکلی ندارد و ما هم کمک خواهیم کرد که در این روند تسریع شود.

مسئولیتم را دوست دارم و محکم ایستاده‎‎ام

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان تصریح کرد: از طرفی دیگر چون در تعدادی از شوراهای اسلامی شهرها در خصوص جابه‌جایی شهرداران شنیده می‎شود، اینجا اعلام می‎کنم که از این موضوع به هیچ عنوان استقبال نمی‎کنم و با تغییر شهرداران در این شرایط مخالفم.

چراغعلی گفت: در حال حاضر در فصل بودجه‎نویسی و فصل کار شوراهای اسلامی شهرهاست و جابه‌جایی شهرداران را در این فصل از سال برای هیچکدام از شهرداری‎ها توصیه نمی‎کنم و حتی من با جابه‌جایی شهردار کردکوی در این فصل از سال مخالف بودم.

وی در خصوص شنیده‎هایی درباره تصمیم شورای اسلامی شهر گرگان برای طرح سوال از شهردار گرگان تاکید کرد: من در این خصوص اطلاعی ندارم اما هرچند که طرح سوال از اختیارات و حق قانونی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان است اما در حال حاضر با وارد شدن تنش به شوراهای اسلامی شهر و روستا مخالف هستم.

چراغعلی در پایان درباره مطالب بیان شده در محافل مختلف و برخی وبلاگ‎ها و سایت‎های محلی در خصوص شرکت در انتخابات سال آینده و یا تلاش وی برای کسب کرسی شهرداری گرگان ابراز کرد: هفت سال است که برخی افراد خاص در مورد من حرف‎های جهت‎دار می‎زنند و می‎گویند که قرار است که در انتخابات‎های گوناگون کاندیدا شود؛ من به مسئولیتی که دارم علاقه‎مندم و محکم ایستاده‌ام تا زمانی که استاندار گلستان من را نخواهد./ فارس

انتهاي پيام

ارسال نظر

آخرین اخبار