افزایش آمار سوءاستفاده جنسی از کودکان در آمریکا؛

سوءاستفاده جنسی از کودکان در شهرهای مختلف آمریکا به قدری افزایش یافته که به واقعیتی مسلم و موضوعی عادی تبدیل شده است.

آمار وحشتناک تعرض جنسی در آمریکا

به گزارش گلستان 24، سوءاستفاده جنسی از کودکان در شهرهای مختلف آمریکا به قدری افزایش یافته که به واقعیتی مسلم و موضوعی عادی تبدیل شده است.

بر اساس تحقیقات جدیدی که درباره سوءاستفاده و بهره‌برداری جنسی از کودکان در آمریکا بدست آمده، حدود ۵ درصد جمعیت آمریکا از کودکان سوءاستفاده جنسی می‌کنند که از این میزان حدود ۹۶ درصد سوءاستفاده‌کنندگان مرد هستند.

فساد اخلاقی به حدی در جامعه آمریکا رواج یافته که بر اساس تحقیقات اخیر، ۴۰ درصد سوءاستفاده‌کنندگان دارای سن کمتر از ۱۸ سال هستند و موضوع تجاوز جنسی در بین نوجوانان آمریکایی نیز به عملی طبیعی تبدیل گشته است.

یکی از نکات عجیب این تحقیقات اینجاست که تنها در ۳ درصد موارد سوءاستفاده جنسی از کودکان توسط افراد غریبه انجام می‌شود و در ۹۷ درصد مواقع متجاوزان از اقوام و آشنایان کودکان هستند.

وضعیت تجاوز جنسی در جامعه آمریکا به قدری گسترده و اسف‌ناک است که به اذعان کارشناسان آمریکایی، تنها ۱ تا ۱۰ درصد موارد تجاوز جنسی به کودکان به مراجع ذی‌ربط گزارش می‌شود. در واقع دولت آمریکا با ایجاد حاشیه امن برای متجاوزان، خیال آن‌ها را از تحت تعقیب قرار گرفتن و مجازات شدن در صورت ارتکاب این جرایم راحت کرده است.

آمار بالای تجاوز جنسی در آمریکا تنها به کودکان محدود نمی‌شود. بر اساس آمارهای جدید، در سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از ۲۰ هزار مورد آزار و اذیت جنسی در ارتش آمریکا اتفاق افتاده و به گفته نیمی‌از نظامیان که قربانی تجاوز جنسی شده‌اند یک مقام بلندپایه نظامی‌عامل این خشونت‌ها بوده است. این بررسی نشان می‌دهد شکایت‌های مربوط به تجاوزهای جنسی در ارتش آمریکا از سال ۲۰۱۲ میلادی تاکنون بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است.

وضعیت میزان تجاوز جنسی به زنان آمریکایی نیز بهتر از کودکان نیست و ایالات متحده از این نظر دارای بیشتر تعداد تجاوز جنسی به زنان و کودکان در جهان است؛ یعنی میزان تجاوز جنسی به زنان در آمریکا حتی از پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا یعنی چین و هند نیز بیشتر است.

گفتنی است، در اکثر مواقع اینگونه خبرها درباره واقعیت‌های جامعه آمریکا و کشورهای غربی از رسوی رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه سانسور شده و به اطلاع مخاطبین ایرانی نمی‌رسد.
/جنبش مقابله با رسانه های بیگانه

ارسال نظر

آخرین اخبار