جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل جوانان برتر استان گلستان، با معرفی جوانان برتر برگزار شد.

جوانان برتر استان گلستان معرفی شدند

به گزارش گلستان 24، در مراسم جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی، از نخبگان و فرهیختگان جوان سراسر استان گلستان در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی تجلیل شد.

در این مراسم از 30 جوان برتر استان گلستان قدردانی شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان همه ساله در موضوع تسهیلات در قالب اشتغالزایی و ازدواج تسهیلاتی در نظر می‌گیرد تا جوانان بتوانند ایده‌های خلاقانه خود را عرضه کنند.

متقی افزود: تسهیلات 10 و 15 میلیون تومانی برای طرح‌های کار آفرینی و خود اشتغالی به جوانان گلستانی پرداخت می‌شود.

وی از اجرایی 250برنامه به مناسبت هفته ی جوان در استان گلستان خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های هفته جوان از روز پنج شنبه 7خرداد در استان گلستان آغاز شده و تا 13 خرداد سال جاری ادامه دارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان هدف از برگزاری این مراسم و تجلیل از جوانان برتر استان، شناسایی آنان به دیگر جوانان دانست و تصریح کرد: نخبگان باید تاثیرگذارتر از بقیه باشند و استعداد برتر باید به نخبه تبدیل شود و دولت، تنها امیدش به جوانان است که در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی همه با هم در کنار هم با اتحاد و وحدت برای توسعه کشور عزیزمان ایران اسلامی در زمینه های مختلف تلاش کنیم.

متقی افزود: برگزاری جشن روز جوان و رونمایی از کیک یک تنی، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و تجلیل از جوانان برتر در حوزه کارآفرینی، برگزاری جشنواره های مختلف حضرت علی اکبر(ع) و جشن‌های میلاد در سراسر استان از برنامه‌های شاخص در این هفته است./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار