شهردار گرگان:

دادبود با اشاره به اجرای پروژه شهربازی گرگان توسط قرارگاه خاتم، گفت: برای اینکه این پروژه با سرعت بیشتری پیگیری شود نیاز به تزریق ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد.

پروژه شهر بازی گرگان نیازمند تزریق اعتبار است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» صبح امروز (یکشنبه 7 دی) در نشست تخصصی در راستای پیگیری تفاهم نامه پروژه های استان گلستان که با حضور فرمانده قرارگاه خاتم در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: آن چه که ما از اجرای پروژه شهر بازی گرگان انتظار داشتیم برای این کار محقق نشده است و تصور ما این است که پروژه نیاز به تزریق اعتبار دارد.

 

شهردار گرگان ادامه داد: برای اینکه پروژه با سرعت بیشتری پیگیری شود نیاز به تزریق  20 تا 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

 

دادبود بیان کرد: از طرف شهرداری برای تهاتر املاک مشکلی وجود ندارد و می توانیم تا 100 میلیارد تومان املاک شهرداری را برای این پروژه تهاتر کنیم.

 

وی افزود: امیدواریم که پیشرفت کار امیدوار کننده باشد، گرچه قرارداد کار 18 ماهه است ولی انتظار داریم طبق قولی که به مردم دادیم فاز نخست پروژه شهربازی را در بهمن امسال به بهره برداری برسانیم.

 

شهردار گرگان بیان کرد: تجهیزات اولیه برای شهر بازی گرگان در حال خریداری هستیم و امیدواریم بتوانیم جانمایی آن را انجام دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار