نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه نینوا گلستان:

نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه نینوا گلستان گفت: هرجایی که به ندای رهبر توجه شد افتخاری چون 9 دی ایجاد می شود و هرکجایی که توجه نشد ضربه های سخت و سنگینی وارد نظام می شود.

توجه به ندای رهبر افتخاری چون 9 دی می آفریند

نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه نینوا گلستان گفت: هرجایی که به ندای رهبر توجه شد افتخاری چون 9 دی ایجاد می شود و هرکجایی که توجه نشد ضربه های سخت و سنگینی وارد نظام می شود.

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام علی رضایی، نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه نینوا گلستان در نشست رسانه ای در《ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت》اظهار کرد: مردم ایران با رهبری امام خمینی حماسه ای بی نظیر خلق کردند و توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب، اسلام تجدید شد و غبارها از بین رفت، افزود: انقلاب اسلامی فرزندان بزرگی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را در دامن خود تربیت و تقدیم مردم کرد.

نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه نینوا استان گلستان گفت: افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی برای اینکه راه انقلاب تداوم پیدا کند از خود گذشتند و جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه  مقابله با دشمن یکی از شاخصه های اصلی اسلام است، ادامه داد:شهید حاج قاسم سلیمانی از یک مدیریت بسیار قوی برخوردار بود، 40 سال از عمر خود را جهادی عمل کرد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد:همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی خط قرمز شهید حاج قاسم سلیمانی بود و هیچ گاه سمت گروه سیاسی و جناح خاصی نمی رفت و تنها جهش حرکت به سوی آینده و رفاه مردم نقطه نظر ایشان بود.

وی افزود: برای اینکه جامعه به پیروزی برسد باید همه مقاومت کنند چرا که مقاومت با یک نفر ایجاد نمی شود، هرجایی که به ندای رهبر توجه شد افتخاری چون 9 دی ایجاد می شود و هرکجایی که توجه نشد ضربه های سخت و سنگینی وارد می شود.

نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه نینوا استان گلستان گفت: در بحث مذاکره مقام معظم رهبری هشدار دادند و فرمودند که نباید اعتماد کرد چرا که مصدق هم اعتماد کرد و بعد سیلی خورد. برای استمرار انقلاب باید امام و پیروانش باهم باشند اما در زمان امام خمینی این همراهی وجود نداشت و در زمان مقام معظم رهبری هم عده ای همراهی نمی کنند.

وی افزود: شهید سلیمانی در تمام زمینه ها یار و همراه مقام معظم رهبری بودند و هرکجا که نظام نیاز به یاری داشت ایشان در آن نقطه حاضر بودند و این باعث شد در زمان شهادتشان مردم احساس کنند که فردی از خانواده خود را از دست داده اند.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: در زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی رهبر فرمودند کسانی که در شهادت حاج قاسم نقش داشتند باید منتظر انتقام سخت باشند که منظور از این جمله نابود کردن نفوذ آمریکا در منطقه است.

وی یادآورشد: حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عین الاسد سیلی محکمی بود که توانست ابهت آمریکا را در منطقه لگد مال کند و آن ها حتی جرات پاسخ دادن را نداشتند، این کار تسکینی بر درد مردم شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار