نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اجرای طرح «کمک مومنانه» و «مواسات» ثابت کرد مردم ایران با وجود مشکلات اقتصادی به کمک نیازمندان شتافته و متفاوت بودن خود را به جهانیان نشان دادند.

مردم ایران در طرح «کمک مومنانه» متفاوت‌بودن خود را به جهانیان ثابت کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه سه‌شنبه در جمع دست‌اندرکاران رزمایش همدلی و احسان اظهار کرد: در بعضی از کشورهای جهان با توجه به شیوع کرونا به سالمندان توجه نمی‌شود و آنها بدترین شرایط را در چنین روزهایی سپری می‌کنند.
وی با اشاره به آیات قرآن در زمان گرفتاری مردم تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم تذکر داده که در زمان‌هایی با بیماری و گرفتاری مردم خود را گوشمالی می‌دهد تا از مسیر انحراف به راه مستقیم و خدایی برگردند.

* توصیه مقام‌معظم‌رهبری در اجرای «رزمایش کمک‌مومنانه» موجب شد حماسه جدید در کشور رقم بخورد
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: توصیه اجرای «رزمایش کمک مومنانه و مواسات» در چنین شرایطی توسط مقام معظم رهبری سبب شد تا مردم ایران با وجود مشکلات اقتصادی خود به نیازمندان کمک کنند و حماسه جدیدی در کشور رقم بزنند.
وی با بیان اینکه انفاق تنها در قالب کمک‌های مادی نیست، خاطرنشان کرد: تک‌تک مسوولان در حوزه مسوولیت خود می‌توانند اهل انفاق و احسان باشند و تنها از راه مادی این امر امکان‌پذیر نیست.

* مسوولان با زبان و اخلاق خود و ایجاد گشایشی برای مردم، انفاق و احسان کنند/  شاد کردن دل مردم و زدودن غبار غم کمتر از انفاق مالی نیست
نورمفیدی گفت: هرگاه مسوولان با زبان و اخلاق خود گشایشی برای مردم ایجاد کنند به نوعی انفاق و احسان کردند و شاد کردن دل مردم و زدودن غبار غم کمتر از انفاق مالی نخواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار