مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان گلستان:

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان گلستان گفت: امروز مدیران نباید چاره مشکلات را به مذاکره گره بزنند برای بیرون رفتن از این مشکلات باید به خودسازی برسیم.

مدیران نباید چاره مشکلات را به مذاکره گره بزنند

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان گلستان گفت: امروز مدیران نباید چاره مشکلات را به مذاکره گره بزنند برای بیرون رفتن از این مشکلات باید به خودسازی برسیم.

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی در ویژه برنامه گفتگی تحیلی، تبینی موضوع بصیرت، تکریم سردار دلها، دولت جوان و انقلابی را دولت کارآمد و پویا دانست و اظهار کرد: دولت جوان و انقلابی دولتی است که بتواند فعالیت خود را به درستی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دولت جوان و انقلابی نباید با شعارهای زیبا و امیدآفرینی کاذب به مردم ندهد، افزود: برخی با شعارهای زیبا همچون تدبیر و امید؛ مردم را ناامید می‌کنند اما شخصیت هایی چون شهید سلیمانی امید تازه‌ای به جامعه تزریق می‌کند و با شهادتش مردم به تداوم انقلاب اسلامی امیدوار شدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان گلستان گفت: در دوران دفاع مقدس متوسط سنی فرماندهان زیر 30 سال بود که توانستند اتفافات مهمی را رقم بزنند حماسه های بی نظیری را خلق کنند.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما با ابزارهای نرم افراری که در اختیار دارند  بهتر می توانند روحیه استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان برسانند.

مازندرانی اظهار کرد: امروز مدیران نباید چاره مشکلات را به مذاکره گره بزنند برای بیرون رفتن از این مشکلات باید به خودسازی برسیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات داخلی است و هیچ ربطی به مذاکره ندارد، افزود: وجود برخی از مشکلات نسان از ضعف مدیران دستگاه های اجرایی است و ربطی به مشکلات خارج ندارد که در همبن راستا باید برخورد جدی و قانونی با این دسته از افراد صورت گیرد.

مازندرانی با اشاره به اینکه برخی مسئولان ناکارآمد با ضعف مدیریت‌شان می‌خواهند داد مردم را دربیاورند، اظهارکرد: چطور می‌شود ایران در ایجاد شهرک موشکی توانمند باشد اما مسئله مرغ و تخم‌مرغ لاینحل بماند،آیا این مسائل قابل حل نیست و باید به خارج از کشور چشم دوخت.

وی یادآورشد: در حال حاضر سوءمدیریت در کشور غوغا می‌کند امید است افرادی وارد عرصه شوند که با تمام وجود به انقلاب اسلامی ایمان و باور داشته باشند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان گلستان با اشاره به اینکه افراد سرسپرده با بیگانه که به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند دلیل وجود مشکلات در کشور هستند، گفت: نباید به لبخند آمریکا دلبسته شویم چراکه دشمن همیشه دشمن است و با همین لبخندها زهر خود را می‌ریزد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار