مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از پرداخت ۱۱۹ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد.

۱۱۹ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عیسی بابایی، اظهارکرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۱۹ میلیارد تومان کمک معیشت برای ۷۳ هزار و ۶۸۶ خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

بابایی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور در سال های اخیر گفت: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امرار معاش نیازمندان در شرایط موجود، علاوه بر پرداخت مستمری ماهانه، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه جهیزیه، تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال‌زایی هم با رویکرد توانمندسازی خانواده ها ارائه می دهد.

وی افزود: همچنین کمیته امداد استان در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ با هدف رفع مشکلات نیازمندان با اعطای حدود ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به پنج هزار و ۱۳۰ مددجوی گلستانی، با موضوعات کمک هزینه درمانی، جهیزیه، دانشجویی، ودیعه مسکن، اشتغال، عمران ساختمانی پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با قدردانی از تعامل بانک ها با این نهاد عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست مبلغ ۲۲ میلیارد تومان وام کارگشایی به تعداد سه هزار و ۴۲۰ فقره و مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به هزار و ۷۱۰ مددجوی گلستانی پرداخت شده است.

بابایی با اشاره به اینکه تمامی خدمات کمیته امداد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود، اظهارکرد: موفقیت کمیته امداد در آن است که خانواده های نیازمند بتوانند در دوره کوتاهی که تحت حمایت این نهاد مقدس قرار می گیرند با بهره گیری از کمک های امداد، جامعه و بستگان توانمند شوند و باخوداتکایی به اجتماع برگردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار