فرمانده انتظامی گلستان از جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای ۱۸ هزار خودرو در استان طی ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

جریمه ۲۰۰ هزار تومانی ۱۸ هزار خودرو در گلستان/۶۵ راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: بیش از ۸۶ درصد از جان باختگان حوادث رانندگی در شهر‌های استان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است که باید در این راستا اقدامات موثرتری توسط دستگاه‌های متولی انجام شود.

او افزود: با برنامه ریزی‌ها و جلسات مختلف با مسئولان استانی مقرر شد که تعداد دوربین‌ها در سطح شهر‌ها و جاده‌ها افزایش پیدا کرده تا از این طریق بتوانیم اشراف خوبی در راستای کنترل و نظارت محور‌ها داشته باشیم.

سردار دادگر با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی گفت: پلیس همچون کادر درمان بیشترین حضور را در سطح جامعه داشته است و در دورانی که بسیاری از دستگاه‌های با نیمی از کادر خود مشغول انجام وظیفه بودند، نیروی انتظامی با تمام توان در میدان حضور داشته و علاوه بر انجام وظایف ذاتی مشغول خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

او ادامه داد: متاسفانه عده‌ای با مخدوش کردن پلاک و یا پوشاندن آن قصد فرار از قانون را دارند که در همین راستا از ابتدای سال ۹۹ بیش از ۱۸ هزار خودرو جریمه شدند و همچنین ۶۵ راننده متخلف نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اقدامات پلیس استان در راستای خدمات رسانی به مردم و اجرای طرح‌های مقابله با کرونا گفت: از ابتدای طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در آذرماه، از بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی بازدید بعمل آمد که ۲۶۶ واحد بعلت تخطی از قانون، پلمب شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین بیش از ۱۸ هزار خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، یک هزار و ۴۸۶ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۳۹۶ خودرو جریمه یک میلیون تومانی شدند.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار