معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان درباره برگه‌هایی که در برخی پارکینگ‌های عمومی گلستان به مالکان خودرو‌ها می‌دهند توضیحاتی داد.

قصه نوشته‌هایی که در پارکینگ‌های عمومی به مالکان خودرو‌ها می‌دهند/آیا "در قبال خسارت خودرو مسئولیت نداریم "قانونیست؟
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام قاسمی وناجمی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: نوشته‌های روی این برگه‌ها حاوی مطالب غیرقانونی است و قانون این نوشته‌ها را تایید نمی‌کند.

در برخی پارکینگ‌های عمومی گلستان روی برگه‌های مخصوص مالک خودرو نوشته شده است که پارکینگ در قبال خسارت به خودروی شما هیچ تعهد و مسئولیتی ندارد!

حجت الاسلام قاسمی وناجمی افزود: بنا بر قانون مسئول پارکینگ در زمان پارک خودرو حکم امین را دارد و امین نیز در قابل هر گونه تخریب و صدمه به امانت مسئولیت دارد.

او همچنین درباره نبود دوربین مداربسته در برخی پارکینگ‌های عمومی خصوصا پارکینگ‌های عمومی گرگان گفت: حتما باید این گونه مکان‌ها به دوربین مداربسته مجهز باشد تا در مواقع لزوم از آن استفاده کرد.

معاون شهردار گرگان نیز پس از این مصاحبه گفت: به زودی گروهی از چند دستگاه مرتبط برای بررسی دقیق‌تر مشکلات پارکینگ‌های شهر گرگان تشکیل می‌شود و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار