نخستین دورهمی آنلاین فعالان فضای مجازی با موضوع «رسانه و تولید شایعه در انتخابات ۱۴۰۰»، سه‌شنبه ۷ بهمن ۹۹، ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

 دورهمی آنلاین فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، این روزها فصل ظهور و افول ائتلاف‌ها، صف‌بندی‌ها و تعاملات سیاسی میان اشخاص و جریان‌های سیاسی است و خبرهای حقیقی و غیر‌حقیقی آن جذاب‌ترین خوراک افکار عمومی. انتخابات بزرگ‌ترین دغدغه‌ی ذهنی تک تک مردم شده و خبرهای زد‌و‌بندهای انتخاباتی، دیدارها، تعاملات و ائتلاف‌های سیاسی جذاب‌ترین خبرهای روز است. فضای مجازی و بیرونی پر است از زمزمه‌ها و شایعاتی که همه‌روزه ساخته و پرداخته شده و به خورد اذهان مردم به بیرون داده می‌شوند.

پژوهش‌ها نشان می‌دهند شایعات انتخاباتی در فضای مجازی با اهداف تبلیغات سیاسی، ایجاد ناآرامی در فضای انتخابات، سرگرمی، تولید نفاق بین اعضای جامعه، مخدوش کردن اصل انتخابات و عدم وجود دموکراسی واقعی در  فرایند اجرای آن، کاهش انگیزه افراد جهت شرکت در انتخابات و تخریب نامزدهای رقیب و احزاب مخالف از سه منبع اصلی گروه‌های اپوزیسیون داخلی و خارجی، فعالان سیاسی در احزاب و ستادهای انتخاباتی هریک از نامزدها و عموم مردم در فضای مجازی تولید و انتشار می‌یابد.

در این راستا، نخستین دورهمی آنلاین فعالان فضای مجازی با موضوع «رسانه و تولید شایعه در انتخابات ۱۴۰۰»، سه‌شنبه ۷ بهمن ۹۹، ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقمندان به حضور در نخستین آئین دورهمی فعالان انقلابی فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی porsweb.ir به منظور هماهنگی بیشتر ثبت‌نام نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار