مسئول کارگروه تخصصی روستایی و عشایری دهه فجر گلستان:

مسئول کارگروه تخصصی روستایی و عشایری دهه فجر گلستان گفت: امسال به مناسبت ایام الله دهه فجر بیش از 700 برنامه در کارگروه تخصصی روستایی و عشایری اجرایی می شود.

بیش از 700برنامه در کارگروه تخصصی روستایی و عشایری اجرایی می شود

مسئول کارگروه تخصصی روستایی و عشایری دهه فجر گلستان گفت: امسال به مناسبت ایام الله دهه فجر بیش از 700 برنامه در کارگروه تخصصی روستایی و عشایری اجرایی می شود.

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام علی اکبر سائری، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و مسئول کار گروه تخصصی روستائی و عشایری ستاد دهه فجر استان اظهارکرد: ایام دهه فجرفرصتی مغتنم برای پاسخگویی مسئولان است تا اقدامات خود را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی از ارزش های شهدا و امام خمینی محسوب می شود، افزود: باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کرد تا دلگرم و امیدوار شوند.

مسئول کار گروه تخصصی روستائی و عشایری ستاد دهه فجر استان با اشاره به اینکه چهره روستاها نسبت به قبل تغییر یافت، گفت:در حوزه فرهنگی اقدام قابل توجهی نشده و این در حالی است که ظرفیت های خوبی در روستاها وجود دارد اما کوتاهی های زیادی انجام صورت گرفته است.

سائری عضو ستاد روستایی را روحانیون روستاها، دهیاران و غیره اعلام کرد و ادامه داد: امید است با کمک این افراد اقدامات خوبی در این ایام انجام گیرد.

سائری اظهار کرد: برگزاری جشن انقلاب در روستاها، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه روستایی و عشایر، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری بازی های بومی و محلی، برگزاری جلسات میز خدمت، اعزام اکیپ های بهداشتی، ارائه برخی از خدمات رایگان در بخش های گوناگون مانند دامپزشکی و غیره، برگزاری جشنواره غذایی، تجلیل از فجرآفرینان، نواختن زنگ انقلاب و غیره از جمله برنامه‌های این کارگروه است.

وی یادآور شد: بیش از 700برنامه توسط کارگروه تخصصی روستایی  پیش بینی شده است که آبیاری تحت فشار، افتتاح گلخانه ها سبزی و صیفی جات و غیره بخشی از پروژه ها است و  12افتتاحیه  نیز در بخش عشایری خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار