جشنواره آیینها، بازیها و غذاهای بومی و محلی روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامیان با حضور مسئولین شهرستانی در روستای قره قاچ برگزار شد.

جشنواره آیین ها، بازی ها و غذاهای بومی و محلی روستاهای رامیان + تصاویر

به گزارش گلستان 24، سید علی اصغر حسینی معاون فرماندار، فرمانده انتظامی، جانشین فرمانده بسیج سپاه، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد و رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی مسئولین شهرستان رامیان، اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی و جمع کثیری از روستائیان در این جشنواره حضور داشتند.

این جشنواره  به همت بخشداری مرکزی و با همکاری دهیاریها و شوراهای تابعه و اداره فرهنگ و ارشاد و اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان برگزار شد.

اجرای بازیهای  بومی و محلی، مسابقه پختغذاهای محلی، اجرای برخی از آیینها و آداب و رسوم کهن اقوام قزلباش، سیستانی، بلوچ و ترکمن منطقه و ایستگاه سلامت از برنامه های دیدنی در این جشنواره بود.معاون فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) شکل گرفت و با عنایت پروردگار، همت، تلاش و از خود گذشتگی مردم غیور در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

وی امام خمینی (ره) را مرجع دینی و رهبری سیاسی و مذهبی و دارای جایگاه ویژه و پایگاه قوی مردمی دانست که با مدیریت قوی و اشرافیت در تمامی ابعاد توانست انقلاب را در آن شرایط سخت و دشوار، ترور شخصیتها و جنگ تحمیلی مدیریت کند و به سرمنزل مقصود برساند.حسینی تصریح کرد :تفکر و مدیریت امام راحل (ره) امروزه در رهبری مقام معظم رهبری تبلور پیدا کرده که با هوشمندی بالا کشور و حتی جهان را مدیریت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه وظیفه با اتحاد و همدلی و پایبندی به آرمانهای امام(ره)، شهدا و انقلاب از فرامین رهبری اطاعت کنیم.
در پایان جشنواره از نفرات برتر در این جشنواره با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار