هرچقدر جامعه مومنین قویتر میشود امتحانات سخت تر و عنایات خدا هم بیشتر میشود/خدا دنبال رشد مدعیان حق است.

ما عاشق جهادیم!

گلستان 24 ، مفهوم نرمش قهرمانانه شاید امسال برای خیلی از ما ها جا افتاده باشد، وقتی قلدری و حیله گری دشمن را از نزدیک دیدیم و این مسئله برای همه ما روشن شد که نه تنها دیوار تحریم ها نشکست بلکه دشمن مان قد کشید! به نظر سخن امام خمینی بسیار راه گشای وضع فعلی ماست که می فرمودند ما ملتی هستیم که 30 روز از سال را روزه می گیریم و ترسی از تحریم نداریم. عزت در مسیر ولایت است. همانطور که امام خامنه ای هم بیان داشتند که باید مشی دولت در مذاکرات، نرمش قهرمانانه باشد.

حجت الاسلام پناهیان:

" امام وقتی میگفت آمریکا هیج غلطی نمیتواند بکند با یقین کامل میگفت. باطل در ذات خودش دچار ضعف است.اگر سیاستمداران ما ضعف استکبار را ببینند مرعوب نمیشوند. اذیت امروز دشمن ناشی ازضعف ماست.

  • هرچقدر جامعه مومنین قویتر میشود امتحانات سخت تر و عنایات خدا هم بیشتر میشود/خدا دنبال رشد مدعیان حق است.
  • باطل در ذات خودش دچار ضعف است.خیانت نهضت آزادی در اوائل انقلاب ناشی از بی ایمانیشان به قدرت الهی بود.هرگاه دشمن قدرتنمایی میکند، یعنی کسانی در داخل ضعف نشان داده که او احساس قدرت کردهاست.کسانی که به دلیل ضعف ایمانشان قدرت دشمن را با شمردن اسلحه هایش محاسبه میکنند، حرکت انقلاب را کند میکنند.
  • باید معجزه پیروزی دهه فجر را تبیین کرد و با یقین به نصرت الهی منتظر پیروزیهای بعدی بود.بعضیها میخواهند جلوی تداوم این معجزات الهی را بگیرند و تنها محاسبات مادی را عالمانه و عاقلانه میدانند.علامه طباطبایی 50 سال قبل فرمود دموکراسی بدتر از دیکتاتوریست ولی 30 سال بعدازانقلاب هنوز برخی عقلشان نمیرسد.
  • دشمن درجریان فتنه88 تصورکرد جامعه ما دچار ضعف و تشتت شده و اذیتها را افزایش داد.برخی میخواهند ضعفها را زنده کنند.دشمن هر چه اقتدار ما را بیشتر ببیند، بیشتر کوتاه میآید.وقتی دشمن در انتخابات اخیر پایان نهایی فتنه 88  را دید، پای میز مذاکره آمد.چون انتخابات با نشان دادن اعتماد مردم به نظام، مظهر اقتدار نظام شد."

ما عاشق جهادیم

ارسال نظر

آخرین اخبار