مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خبرداد:

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: امسال برای نخستین بار در ایام دهه فجر نکوداشت۳۶زن شهیدگلستان برگزار می شود.

نخستین نکوداشت۳۶زن شهیدگلستان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: امسال برای نخستین بار در ایام دهه فجر نکوداشت۳۶زن شهیدگلستان برگزار می شود.

به گزارش ساجد خبر، اسرافیل وزیری ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت ایام دهه فحر در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شده بود ، اظهار کرد: نامگذاری معابر به نام شهدای زن، ساخت تندیس شهدای زن، غبارروبی مزار شهدا، اتومبیل رانی خانواده های ایثارگر در مرز گلستان، مسابقات خوشنویسی و نقاشی، تپه نوردی، دارت، شطرنج، دیدار با هزار و ۲۴۸ مادر شهید، تئاتر خیابانی با موضوع شهید مدافع حرم و شهید سلیمانی، فضاسازی شهری و غیره بخشی از برنامه ها است.

وی ادامه داد: مستندسازی و خاطره نگاری پدر و مادر شهدا، تولید موسیقی محلی با عنوان شهدای مدافع سلامت، مسابقه کتابخوانی، تجلیل از خانواده های شهدا، چاپ پوستر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس از دیگر برنامه ها است.

وزیری  از واگذاری زمین به ۳۵۰ ایثارگران در کلاله، گمیشان، بندرترکمن و سرخنکلاته برای ساخت مسکن خبرداد و گفت: همچنین ۶۰۰ شغل محقق شده و تا پایان سال کل تعهدات تحقق می یابد.

مدیر کل بنیاد شید و امور ایثارگران گلستان اعلام کرد: هزار برنامه در سطح استان به مناسبت دهه فجر پیش بینی شده که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار