فرماندار علی آباد کتول خبر داد:

فرماندار علی آباد کتول گفت: نخستین کارخانه تولید فراوده های فولادی در شهرک صنعتی این شهرستان در ایام دهه فحر کلنگ زنی می شود.

کلنگ زنی نخستین کارخانه تولید فولاد در علی آباد کتول

فرماندار علی آباد کتول گفت: نخستین کارخانه تولید فراوده های فولادی در شهرک صنعتی این شهرستان در ایام دهه فحر کلنگ زنی می شود.

به گزارش گلستان ۲۴، محسن سوخته سرایی ظهرا امروز در نشست خبری که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: این مجتمع تولیدی با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان و اشتغالزایی 72 نفر احداث می شود.

وی افزود: نشست شاعران و ادبا، نشست های خبری ادارات، اجرای موسیقی های محلی کتولی، تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مسابقه فیلم کوتاه با موضوع نماز و دلنوشته برای مدافعان سلامت از دیگر برنمه های این ستاد در ایام دهه فحر است.

فرماندار علی آبادکتول به مهم ترین پروژه ها اشاره کرد و گفت: آبخیزداری و کنترل سیلاب، افتتاح سالن ورزشی روستایی، افتتاح زمین چمن مصنوعی روباز، احداث دوربرگردان ایمن، بهره برداری مسکن محرومان و مسکن روستایی، جمع آوری آب های سطحی، افتتاح کارخانه تولیدی و واحد صنعتی و غیره است.

وی اضافه کرد: ۱۵۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۶۹ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سوخته سرائی با بیان اینکه امسال پروژه های عمرانی افزایش یافته است، ادامه داد: امسال ۲۲۵ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار دو هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شده و بیش از ۲۴ هزار خانوار از آن بهره مند می شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار