مدیر کل صمت گلستان گفت : 400 تن پرتقال و 300 تن سیب در قالب طرح تنظیم بازار برای شب عید اختصاص یافته که قیمت و زمان توزیع آن ماه آینده اعلام می شود.

قیمت میوه شب عید طرح تنظیم بازار اعلام می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین طلوعیان، مدیر کل صمت گلستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه سوپر مارکت ها و مراکز فروش جدیدی را علاوه بر مراکز عرضه قبلی برای توزیع روغن در نظر گرفتیم، اظهار کرد : این کار در راستای از بین بردن صف های طولانی روغن است.

وی فروش اجباری کالا در کنار روغن توسط فروشگاه ها را تخلف دانست و افزود:  از شهروندان می خواهیم در صورت مواجه شدن با این موضوع  از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به ما اطلاع دهند.

طلوعیان تعداد کم ناظرین را یکی از دلایل توزیع نامناسب روغن و تخم مرغ در استان اعلام کرد و گفت: در این راستا به زودی اپلیکشنی برای ساماندهی وضع خرید و فروش کالاهای اساسی راه اندازی می شود.

مدیر کل صمت گلستان همچنین از اختصاص 350 تن برنج هندی ، بیش از هزار و 400 تن شکر برای مردم ، دو هزار و 100تن برای اصناف و بین 700 تا 800 روغن خوراکی در هفته های اخیر به استان خبر داد و افزود : بخشی از این اقلام توزیع شده و بقیه بتدریج توزیع می شود.

وی یادآور شد : 400 تن پرتقال و 300 تن سیب در قالب طرح تنظیم بازار برای شب عید اختصاص یافته که قیمت و زمان توزیع آن ماه آینده اعلام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار