رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان:

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: میوه شب عید در 125 مرکز استان گلستان توزیع می‌شود.

میوه شب عید در 125 مرکز گلستان توزیع می‌شود/ توزیع سیب دماوندی با قیمت 2 هزار و 300 تومان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سعید حسن‌پور امروز اظهار کرد: میوه شب عید در 125 مرکز استان گلستان در حال توزیع است و شهروندان برای دریافت میوه شب عید با نرخ زیر قیمت بازار می‌توانند به مراکز خرید دولتی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام پایانی سال جاری را سپری می‌کنیم در راستای تنظیم بازار دولت حمایت‌های خوبی را انجام داده است و گوشت قرمز، برنج ، تخم‌مرغ، گوشت مرغ و میوه شب عید شامل سیب و پرتقال است که با نرخ زیر قیمت بازار در این مراکز توزیع می‌شود.

* پرتقال (تامسون) با قیمت یک‌هزار و 600 تومان در مراکز خرید توزیع  می‌شود

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان ابراز کرد: قیمت پرتقال تامسون یکهزار و 600 تومان است و قیمت سیب دماوند 2 هزار و 300 تومان در مراکز مربوطه توزیع می‌شود.

حسن‌پور اذعان کرد: بر اساس پراکنشی که در سطح استان گلستان است 125 مرکز در سطح استان به عنوان مرکز توزیع و عرضه میوه شب عید در نظر گرفته شده است و شهروندان گلستانی با مراجعه به این مراکز می‌توانند اقلام موردنیاز خود را با نرخ زیرقیمت بازار خریداری کنند.

وی از توزیع میوه شب عید در مراکز توزیع سطح استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: از روز گذشته توزیع میوه در مراکز توزیع گلستان آغاز شده است و از لحاظ کیفیت نیز میوه‌های شب عید از کیفیت خوبی برخوردار است.

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان درخصوص توزیع پرتغال و سیب ابراز کرد: توزیع پرتغال و سیب در مراکز دولتی به صورت جعبه‌ای عرضه می‌شود و 300 گرم از وزن جعبه‌ها در خصوص وزن پرتغال و 600 گرم در خصوص وزن سیب از وزن جعبه‌ها کسر می‌شود.


انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار