فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد

ملک شاهکوهی با بیان اینکه امسال ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده توزیع شد، گفت: در دهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در گلستان ۱۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز (شنبه 18 بهمن) در سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مومنانه به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در گرگان اظهار کرد: دهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان گلستان و سومین مرحله کمک مومنانه کشوری را در استان گلستان شاهد هستیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در این مرحله 15 هزار بسته معیشتی در سراسر استان گلستان بین اقشار آسیب دیده و نیازمند به همت بسیجیان و خیران توزیع می شود.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: سپاه در همه حوادث به ویژه کرونا از آغاز اپیدمی در سراسر کشور هم در بحث غربالگری، کمک به کادر درمانی و ضدعفونی اماکن در کنار مردم بوده است.

 

وی افزود: تا به امروز نزدیک به 300 هزار بسته معیشتی به کمک همه عزیزان از جمله خیران، اداره بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه)، کمیته امداد و غیره انجام شده است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تا پایان سال رزمایش مواسات و همدلی در استان یک مرحله دیگر برگزار می شود، متذکر شد: رزمایش بعدی به مناسبت آغاز سال جدید است و امیدواریم بتوانیم با این اقدام آلام و مشکلات مردم را کمتر کنیم.

 

ملک شاهکوهی با بیان اینکه این رزمایش در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح استان اجرا می شود، یادآور شد: این مواسات و همدلی تا پایان اپیدمی کرونا در استان ادامه خواهد یافت.

 

وی بیان کرد: از اردیبهشت سال 99 تا به امروز سپاه و بسیج با 97 هزار ضدعفونی معابر، مدارس، اماکن مذهبی و توزیع 355 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، به کارگیری 12 هزار گروه جهادی تخصصی و بهداشتی و عمومی به تعداد 64 هزار نفر، تولید 980 هزار ماسک و گان با فعال سازی 703 کارگاه خیاطی در سراسر استان و توزیع 290 هزار بسته معیشتی اقدام کرده است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: توزیع 268 بسته جهیزیه در سراسر استان، توزیع 13 هزار بسته لوازم التحریر و 11 هزار عدد پوشاک و لوازم ورزشی برای نیازمندان از دیگر اقدامات سپاه در اپیدمی کرونا در سطح استان به شمار می رود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار