رییس شورای ائتلاف اصولگرایان استان: خوش خیالیست اینکه گمان کنیم این دوره کاندیدای مورد نظر ما برای رای آوردن کار راحتی در پیش دارد.

کشور، تحمل یک رییس جمهور لیبرال دیگر را ندارد

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام دکتر سید علی طاهری در جلسه با شورای هماهنگی احزاب انقلابی استان با تبریک ماه رجب و اعیاد این ماه و در آستانه ورود به ماه شعبان گفت: اعمال منتظران در دوران غیبت، بر مدت زمان غیبت اثر دارد لذا ابتدا باید نیت خود را برای خداوند خالص کنیم

وی با اشاره به اهمیت شرایط عمومی کشور افزود : علاوه بر داخل، چشم امید جوامع اسلامی نیز به انقلاب اسلامی  است و ما به عنوان فرزندان انقلاب علاوه بر آرمان های انقلاب، باید در مقابل شهدا نیز پاسخگو باشیم لذا وظیفه سنگینی بر عهده ماست.

 رییس شورای ائتلاف اصولگرایان استان با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی و اینکه بدون کار تشکیلاتی نمی توان کاری را پیش برد، برگزاری جلسات بصیرت افزایی برای مردم را لازم دانست و از دبیران احزاب خواست انقلابی خواست تا پیش از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، برای تبیین اهداف جریان انقلابی بین مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام دکتر طاهری ضرورت انسجام نیروهای انقلابی را یک اصل دانست و گفت: نباید برای رهبری هزینه تراشی کنیم  بلکه می بایست تا جایی که امکان دارد باری از دوش معظم له برداریم.

وی در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری نیز بر معرفی معرفی کاندیدای واحد تاکید کرد و افزود: تاکنون چندین جلسه بین شورای ائتلاف و شورای وحدت در سطح کشور تشکیل شده است و نتیجه این بود که اگر در خصوص کاندیدای ریاست جمهوری به گزینه واحدی رسیدیم به صورت مشترک اعلام کنیم.

رییس شورای ائتلاف استان در ادامه وادادگی دولت در خصوص برجام و مقابله با مصوبه مجلس را هزینه تراشی برای نظام دانست و افزود : نشان دادن ضعف موجب جریح تر شدن آمریکا می شود.

حجت الاسلام دکتر طاهری به انتخابات  شورای شهر اشاره کرد و سازو کار انتخاب نهایی علاقمندان به نامزدی در انتخابات شورای شهر را به این صورت اعلام کرد که: در این دوره دو روش برای رسیدن به لیست نهایی کاندیداهای شورای شهر داریم ، در روش اول امتیاز دهی به کاندیداها بر اساس تخصص و تجربه  مورد نیاز شوراست و در روش دوم از ایده های کاندیداها برای رسیدن به لیست نهایی کاندیداهای شورای شهر های مختلف استفاده می کنیم.

وی در پایان با اشاره به عضویت احزاب در شورای ائتلاف استان از دبیران احزاب انقلابی خواست در فعال سازی کمیته های استانی و شهرستانی شورای ائتلاف مشارکت جدی داشته باشند.

در ابتدای جلسه هم قربانعلی بابایی رییس شورای هماهنگی احزاب انقلابی استان نیز با ابراز نگرانی از تعدد گروه ها وتشکل های انقلابی برای انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم برنامه ریزی منسجم برای انتخابات پیش رو تاکید کرد.

WhatsApp Image 2021-03-01 at 20.52.58

WhatsApp Image 2021-03-01 at 20.52.59

WhatsApp Image 2021-03-01 at 20.53.00

ارسال نظر

آخرین اخبار