مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مازندرانی گفت: بسیاری از افراد که پول زیادی به حساب آنها واریز می شود چون سیستم هوشمند عمل می کند یارانه این افراد قطع می شود.

نحوه پیگیری قطع یارانه های معیشتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سعید مازندرانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: موضوعات مربوط به پرداخت یارانه ها قبلا از طریق سازمان  هدفمندی یارانه ها پیگیری می شد و از سال 94 این وظیفه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: اطلاعات ما در حوزه پرداخت یارانه های خانوارها مربوط به قبل از سال 93 است و افرادی که قبل از این تاریخ یارانه آنها قطع شده اطلاعاتی از آنها در اختیار نداریم و باید این افراد به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه کنند و پس از بررسی شرایط مالی از مسکن، خودرو و کار اقدامات لازم را برای برقراری یارانه آنها اقدام می شود.

 

مازندرانی بیان کرد: برای بررسی شرایط خانوار نیاز به یک سری مدارک و اطلاعات شخصی است و این اطلاعات را نمی توانیم در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم و از سویی دیگر سیستم پویایی برای اینکه به صورت غیرحضوری شرایط این خانواده ها بررسی شود در نظر گرفته نشده و لذا حتما باید این افراد به صورت حضوری نسبت به این مهم اقدام کنند.

 

وی افزود: یارانه 45 هزار و 500 تومان است و جدیدا نیز بحث گران شدن بنزین یارانه معیشتی در نظر گرفته شده که برای عزیزانی که واجد الشرایط بودن پرداخت می شود و یک یارانه نیز برای دوره کرونا بود که تا اسفند سال 99 پرداخت می شد و بعد از آن تمدید نشده است.

 

مازندرانی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد که پول زیادی به حساب افراد واریز می شود یارانه آنها قطع می شود و یا متاسفانه افرادی مثل بازاریاب ها که پول به حساب آنها واریز می شود و چون سیستم هوشمند است به خاطر این حساب ها یارانه آنها قطع می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار