در جلسه فرمانده سپاه با اصحاب رسانه مطرح شد؛

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: اگر در جنگ تحمیلی با 81 کشور جنگیدیم؛ الان برخلاف جنگ تحمیلی با جنگ تمام عیار نرم و با اهرم فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای روبرو هستیم.

با جنگ تمام عیار دشمنان خارجی و داخلی با انقلاب و نظام روبرو هستیم/ مردم سوریه اهمیت انتخابات را درک کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ محمود بیات کوهسار در جمع اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی شهرستان کلاله، گفت: دشمنان انقلاب برای براندازی آن از همان ابتدا توطئه های مختلفی را طرح ریزی کرد.

وی افزود: اما در صحنه های مهم سیاسی کشور، دشمنان به دنبال کم اهمیت جلوه دادن و در نهایت کاهش حضور مردم در صحنه های انتخاباتی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله تاکید کرد: از سال 88 دشمنان داخلی نیز بصورت آشکارا مخالفت خود با انقلاب و نظام را اعلام کردند و در حال حاضر می توان گفت که ما با جبهه دشمنان داخلی و خارجی که بعضا دشمنان داخلی و اقدامات آنها الگوی دشمنان خارجی نیز است؛ روبرو هستیم.

بیات کوهسار تاکید کرد: به فرموده مقام معظم انقلاب، 70 درصد مشکلات ما داخلی و تنها 30 درصد آن خارجی است و مسلما هیچ عقل سالمی با وجود 70 درصد مشکلات داخلی، اینکه برای رفع مشکلات خارجی قدم برداشته شود را قبول نمی کند.

وی در پایان سخنان خود از فعالیت 70 تیم جاسوسی در راستای انتخابات و کم رنگ کردن آن، خبر داد و گفت: در کنار فعالیت تیم های جاسوسی دشمنان، شبکه های ماهواره ای و دشمنان داخلی هم بر این انتخابات و تشویق مردم به عدم حضور فعالیت می کنند.

 حجت الاسلام احمدی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کلاله هم از اهمیت نظام و انقلاب برای دشمنان و توطئه های مختلف دشمنان گفت و تاکید کرد: مسلما این انقلاب و نظام و موضوع براندازی آن برای دشمنان حائز اهمیت است که 7 ترلیون دلار که بودجه 150 سال کشور است را برای این موضوع اختصاص می دهد؛ لذا مردم ما باید قدر امنیت این کشور را بدانند و باید یاداور شویم که مردم سوریه با مشارکت بالای خود ثابت کردند که انتخایات برای تحکیم امنیت و سرنوشت انها از اهیمت بالایی برخوردار است.

وی از اهمیت فضای مجازی گفت و تاکید کرد: فضای مجازی باید مردم را از خطراتی که آنها را تهدید می کند؛ آگاه کند و برای حضور حداکثری انها در انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نکند تا به واسطه این حضور، شاهد تحولی عظیم و همچنین تحکیم اقدار کشور در جهان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار