رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از تلاش های «ابراهیم غفاری» با صدور حکمی «سیدمهدی حسینی» را به سمت مدیر کل بهزیستی استان گلستان منصوب کرد.

«سیدمهدی حسینی» مدیرکل بهزیستی گلستان شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بهزیستی، رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از تلاش های «ابراهیم غفاری» با صدور حکمی «سیدمهدی حسینی» را به سمت مدیرکل بهزیستی استان گلستان منصوب کرد.

در بخشی از حکم «حسینی» آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل بهزیستی استان گلستان» منصوب می‌گردید.

با عنایت به عزم دولت تدبیر و امید بر نهادینه‌سازی و توسعه مبانی رفاه اجتماعی و خدمت‌رسانی پایدار و عزت مدار به آحاد ملت شریف ایران به ویژه جامعه هدف معزز سازمان بهزیستی، انتظار می‌رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان با اولویت محورهای اعلامی بکار بندید.

همچنین رئیس سازمان بهزیستی با صدور تقدیرنامه‌ای از تلاش‌های «ابراهیم غفاری» تقدیر کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: نظر به اینکه در طول مدت تصدی مسئولیت مدیرکل بهزیستی استان گلستان، با احساس تعهد و دلسوزی در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان همت گماشته و در جهت توسعه و ارتقای شاخص‌های سلامت و رفاه اجتماعی کشور شایسته تلاش کرده‌اید، لذا ضمن ابراز مراتب تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده جنابعالی، از خداوندمنان سلامتی، توفیق و سربلندی‌تان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) مسألت می نمایم.

گفتنی است، «سیدمهدی حسینی» پیش از این مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان گلستان بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار