28خرداد روز ناامیدی دشمنان خواهد شد.

بیانیه خانه مطبوعات استان گلستان برای حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش گلستان ۲۴؛ انتخابات در کشور ما همواره نماد مردم‌سالاری دینی بوده و هست،ارج نهادن و دخیل کردن آرای مردمی در اداره‌ی امورات کشور یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

متاسفانه از مدت‌ها قبل دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران را در جهان و منطقه نداشته و ندارند با فعالیت‌های سوء فرهنگی به دنبال دلسرد کردن همگان برای حضور در انتخابات هستند.

امروز ایران ما از یک سو با تهدیدهای فزاینده خارجی و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق برخی از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتی کارآمد برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم.

مردم عزیز و انقلابی باید بدانند هربرگ رای و حضور آگاهانه و با بصیرت آنان در پای صندوق‌ها علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد.

امروز به تعبیررهبر معظم انقلاب آن کسانی که باعث دلسردی مردم در انتخابات می‌شوند یقینا دلسوز آنها نیستند چراکه چاره و علاج برون رفت از مشکلات، انتخاب درست  است نه قهر با صندوق آراء.

خانه مطبوعات استان گلستان به نمایندگی از اهالی رسانه استان از تمام ملت عزیز ایران و هم استانی‌های گرامی دعوت می‌کند تا با مشارکت حداکثری در روز 28 خرداد این روز را روز شکست  اهداف دشمنان و منافقان  داخلی و خارجی  وسرآغاز یک تغییر بزرگ  درجهت تحقق اهداف ملت تبدیل کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار