نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: آب شرب یکی از نیازهای ضروری استان گلستان است.

آب شرب یکی از نیازهای ضروری گلستان است

به گزارش گلستان 24، رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: آب شرب یکی از نیازهای ضروری استان گلستان است و بحث شیرین سازی و سد شصتکلاته سه تا چهار سال طول می کشد و تنها راهی که می توانیم در کوتاه مدت آب منطقه را تامین کنیم حفر چاه است.

وی ادامه داد: مردم حدود ۲۰ سال است که با مشکل کم آبی رو به رو هستند و بنا بود در این منطقه ۱۰ چاه برای تامین آب شرب حفر شود.

سنگدوینی بابیان اینکه حال کشاورزان ما خوب نیست، افزود: قیمت هر کیلو سیب زمینی یک هزار و ۲۰۰ تومان است و نزدیک به ۳۵ هزار تن سیب زمینی در استان داریم و توصیه کردیم که تعاون روستایی به صورت تضمینی این سیب زمینی ها را از کشاورزان خریداری کند.

وی افزود: اگر تعاون روستایی ١٠ تا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تضمینی سیب زمینی در نظر بگیرد می تواند قیمت سیب زمینی به بیش از دو هزار تومان برساند.

این مقام مسئول به تامین بودجه برای ساخت سالن ۶ هزار نفری گرگان تاکید کرد و افزود: بسکتبال در گرگان طرفداران زیادب دارد و طرفداران بسکتبال از فقدان سالن ورزشی رنج می برند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار