رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان:

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: بیش از ۹۵ درصد اعتبارات هزینه‌ای استان گلستان در سال گذشته محقق شد.

بیش از ۹۵ درصد اعتبارات هزینه‌ای گلستان محقق شد
به گزارش گلستان 24،حسین پیشقدم ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان، اظهار کرد: ۲۹۶ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‎ای استان گلستان در سال ۱۳۹۵ بود که ۲۸۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معادل ۹۵.۲ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: همچنین از مجموع ۴۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی، بیش از ۸۳ میلیارد تومان معادل ۲۰ درصد آن جذب شده است.

پیشقدم بیان کرد: مجموع بودجه عمرانی استان گلستان هم ۱۶۱ میلیارد تومان بود که ۵۲ درصد آن تخصیص داده شد.

وی یادآور شد: امیدواریم با ادامه راه دولت تدبیر و امید در چهار سال دوم تمام وعده‎ها و اهدافی که در دور نخست در دستگاه‎ها و استان‎ها بیان شده بود با قاطعیت عملیاتی شود.

۳۴۸ مصوبه در کارگروه‌های تخصصی شورای برنامه ریزی گلستان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان به گزارش عملکرد شورای برنامه ریزی استان در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: سال گذشته ۳۴۸ مصوبه در کارگروه‎های تخصصی ذیل شورای برنامه‎ریزی گلستان داشتیم که ۹۴ درصد این مصوبات مرتبط با فعالیت کارگروه‌ها بود.

حسین پیش قدم

پیشقدم افزود: ۲۱۶ مصوبه کارگروه‎های تخصصی ذیل شورای برنامه‎ریزی استان اجرایی بوده است، همچنین ۱۹ درصد سیاست‎گذاری، ۸.۵ درصد مطالعات اجرایی، هشت درصد موارد ادغام شده و دو درصد سایر مصوبات بود.

وی تصریح کرد: ۲۸ مصوبه از مجموعه مصوبات در کارگروه‎های تخصصی ذیل شورای برنامه‎ریزی استان اجرایی نشده و ۵۱ مصوبه در دست اجرا قرار دارد.

وی ادامه داد: ۷۷ درصد مصوبات در کارگروه‎های تخصصی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‎توان عملکرد شورای برنامه‎ریزی را خوب ارزیابی کرد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار