دومین کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه برای کمک به کادر درمان وارد گلستان شد.

ورود دومین کاروان سلامت سپاه به گلستان برای به کمک کادر درمان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم استقبال از دومین کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه به استان گفت: بعد از ابلاغ فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و درخواست دانشگاه علوم پزشکی، کاروان سلامت نیروی زمینی سپاه شامل ۱۰۰ پزشک و پرستار برای کمک به کادر درمان  وارد استان شدند.

او ادامه داد: ورود تجهیزاتی از قبیل دستگاه اکسیژن ساز که قادر است در هر شبانه روز به ۵۰ بیمار اکسیژن رسانی انجام دهد، حدود ۱۲ دستگاه آمبولانس مجهز و ۳۲ تخت بیمارستانی مستقر در شهرستان گنبدکاووس از دیگر اقدامات نیروی زمینی سپاه است.

سردار ملک شاهکوهی گفت: بعد از ابلاغ مقام معظم رهبری به نیرو‌های مسلح، شروع مرحله جدید طرح شهید سلیمانی برای کنترل پیک پنجم کرونا در دستور کار قرار دارد که جلسات این طرح با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی در اسرع وقت برگزار خواهد شد.

او گفت: مرحله اول این طرح در گذشته توسط سپاه نینوا اجرائی شده بود، ولی با فرمان حضرت آقا مرحله جدید سرعت بیشتری خواهد گرفت.

سردار ملک شاهکوهی عنوان کرد: در خصوص واکسیناسیون، اولین مرکز متمرکز و مستقل واکسیناسیون با ظرفیت واکسینه کردن روزانه ۴۰۰ نفر در رستوران لاله سپاه نینوا آغار به کار کرده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان افزود: در خصوص مراقبت‌های عملیاتی در مراحل نظارت، مراقبت و کمک‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه برای بیماران، از جمله اقداماتی است که سپاه نینوا در نظر دارد با کمک مسئولین و خیرین به انجام برساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار