استاندار گلستان گفت: در سفر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاون درمان وزارت بهداشت به استان ۵۰ ونتیلاتور به گلستان تزریق شد.

کاهش ۴۵ درصدی تردد در جاده‌های گلستان/ تزریق ۵۰ ونتیلاتور به استان

هادی حق شناس ظهر امروز (یکشنبه 31 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از همه هیئت هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند تشکر می کنم.

استاندار گلستان ادامه داد: سازمان تبلیغات و دیگر نهادها کمک کردند که هیئت های مذهبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و نظارت بر برگزاری سوگواره های حسینی داشتند.

حق شناس ضمن گرامیداشت روز پزشک متذکر شد: اگر مجاهدت و تلاش بی شائبه پزشکان نبود با عوارض بیشتری در اپیدمی کرونا رو به رو بودیم.

وی به اتمام تعطیلات و محدودیت های کرونایی برای ورودی و خروجی استان اشاره کرد و افزود: نظارت بر محدودیت های تردد در این دوره بهتر از دوره های گذشته انجام شد و 45 درصد کاهش تردد نسبت به تعطیلات مشابه داشتیم.

این مقام مسئول متذکر شد: اگر این محدودیت ها اعمال نمی شد بیش از 25 درصد بر حجم تردد در این روزهای تعطیل در استان افزوده می شد.

حق شناس یادآور شد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از فردا دوشنبه ساعت کاری به روال عادی بر می گردد و پنجشنبه ها دیگر تعطیل نخواهد بود.

وی افزود: بنا است وزارت بهداشت با اصناف دستورالعملی تدوین کنند که پاساژها به چه شکلی باز شود و همچنان تجمعات ممنوع است.

استاندار گلستان به سفر روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان و معاون درمان وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: در دو ماهه گذشته 50 دستگاه ونتیلاتور وارد شد و در جمع بندی سفر روز گذشته نزدیک به 50 دستگاه ونتیلاتور وارد استان می شود و بنا شد بازنگری بر بیمارستان های قدیمی استان از نظر تاسیسات صورت بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار