رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان خبرداد:

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان از وقوع چهار تصادف در تعطیلات آخر هفته گذشته در گلستان خبر داد: در این تصادفات 5 نفر کشته و مجروح شدند.

پنج کشته و مجروح نتیجه تصادفات تعطیلات آخر هفته محورهای گلستان

به گزارش گلستان24،سرهنگ علیرضا قدمی، درباره جزئیات این تصادفات به خبرنگار مهر، گفت: این چهار تصادف پنج کشته و پنج مجروح داشت، در یکی از این تصادفات راکب و سرنشین موتور سیکلت در برخورد با موتور سیکلتی دیگر در یکی از محورهای روستایی گرگان در دم فوت و راکب موتور سیکلت دیگر نیز مجروح شده است.

وی افزود: تصادف دیگر در محور گنبد به کلاله بود که انحراف به چپ و نقص فنی سیستم روشنایی یک دستگاه موتورسیکلت منجر به برخورد با موتورسیکلتی دیگر و مرگ راکب آن شد.

قدمی بیان کرد: تصادف بعدی در محور گرگان به کردکوی اتفاق افتاد که برخورد یک خودرو با موتورسیکلت منجر به کشته شدن راکب و مجروح شدن سرنشین آن شده است. در این تصادف راننده خودرو مقصر بود و پس از حادثه از صحنه متواری شده و تلاش پلیس برای شناسایی وی ادامه دارد.

وی گفت: آخرین تصادف مربوط به عصر روز گذشته در محور بندرترکمن به گمیشان است که یک دستگاه سواری پراید با وانت پیکان برخورد کرده است و راننده سواری پراید به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد، علت وقوع این تصادف انحراف به چپ سواری پراید بود و طی آن دو نفر دیگر هم مجروح و به بیمارستان منتقل شدند./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار