فرماندار مینودشت:

فرماندار مینودشت گفت: اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهر مینودشت با پیش بینی اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است

به گزارش گلستان 24، سیدابوالفضل حسینی‌نیا  اظهار کرد: امسال در کمیته برنامه ریزی مینودشت ۳۴۰ میلیارد ریال برای حوزه آب این شهرستان پیش بینی شد که در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی آن مشکلات حوزه آب پروژه‌های تک روستایی و شهر دوزین رفع می‌گردد.

وی افزود: برای اصلاح شبکه خط انتقال آب آشامیدنی شهر دوزین ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است ضمن اینکه اصلاح شبکه خط انتقال و بهسازی چشمه‌ها در پروژه‌های تک روستایی مانند "دروک، ازداران، زندان چال، تخت، امام عبدالله، صفی آباد و توسکاچال" بخش مرکزی مینودشت از دیگر مطالبات مردمی به‌حساب می‌آید.

حسینی‌نیا، سد نرماب چهل‌چای را از دیگر پروژه‌های مهم زیرساختی اما نیمه‌تمام مینودشت اعلام کرد و یادآور شد که طبق اعلام رییس قبلی سازمان برنامه و بودجه در سفر سوم تیرماه امسال به گلستان تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه هزینه شده و در انتظار آبگیری است.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه باید پنج روستای در محدوده سد جابجا شوند که تاکنون عملیات جابجایی روستای جنگلده پایین انجام شده و با فراهم شدن زیرساخت‌های خدماتی و احداث مسکن، مقدمات جابجایی ساکنان روستای جنگلده بالا نیز در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار