فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۴۰ هزار بسته پوشاک و نوشت‌افزار بین دانش آموزان کم بضاعت استان توزیع شده بود و امروز نیز ۱۰ هزار بسته دیگر توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه گلستان: ۵۰۰۰۰ بسته پوشاک و نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان استان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در مراسم پویش " همکلاسی مهربان" اظهار داشت: ماهیت ذاتی سپاه و بسیج مردمی است و هرجا نیاز باشد با همه وجودمان برای خدمت رسانی به مردم به میدان می‌آییم.

وی گفت: یکی از ماموریت‌هایی که ابلاغ مستقیم حضرت امام خامنه‌ای به نیرو های مسلح بود رزمایش پرشکوه کمک‌های مومنانه است که از سال گذشته با قوت و قدرت آغاز شد.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: تاکنون 400 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع کردیم و از ابتدای کرونا 435 سری جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند اهدا شده و رزمایش کمک مومنانه تا زمانی که جامعه به آن نیاز داشته باشد، استمرار خواهد داشت.

وی درباره پویش همکلاسی مهربان نیز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 40 هزار بسته پوشاک و نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شد که با 10 هزار بسته امروز مجموع آنها به 50 هزار بسته می‌رسد.

سردار ملک شاهکوهی افزود: این پویش به همت سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید برپاشده است و در سراسر استان اجرا خواهد شد.

احسان گوهری‌راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از سپاه و بسیج برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید اندیشیده شده است و طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: در کنار حمایت از دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت، برای تأمین نوشت افزار، تبلت و گوشی‌های هوشمند نیازمند کمک خیران هستیم و وزارت خانه سهمیه‌ای برای استان‌ها در نظر گرفته است که در صورت تخصیص، توزیع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سلامت معلمان و دانش آموزان اولویت اول برای آغاز سال تحصیلی است، گفت: 85 درصد فرهنگیان استان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کردند و تا پایان مهرماه واکسیناسیون آنها تکمیل خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار