اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان جهت تامین بخشی از نیازهای آموزشی در مناطق محروم و مورد نیاز استان، سرباز معلم جذب می کند.

آموزش و پرورش استان گلستان سرباز معلم جذب مـی کند

به گزارش گلستان 24، این اداره کل روز چهار شنبه اعلام کرد: با توجه به کاهش سهمیه تخصیصی جذب سرباز معلم فقط جهت استفاده در دوره ابتدائی به عنوان معلم با اولویت رشته های مرتبط با آموزگاری در شهرستان های گمیشان 5 نفر، آق قلا14 نفر، علی آباد6 نفر، گنبد 10نفر ، کلاله 9 نفر ، مراوه تپه 13 نفر دارندگان مدارک فوق دیپلم و لیسانس می شود.

مدارک مورد نیاز برای حضور در طرح سرباز معلم:

1- ارائه برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت ( تاریخ مندرج در برگه اعزام اردیبهشت یا تیرماه 93 باشد.)

2- ارائه مدرک تحصیلی و یک برگ کپی

3- اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه یک سری

4- چهار قطعه عکس 4*3 که مشخصات داوطلب در پشت آن نوشته شده باشد.

5- ارائه گواهی معتبر از بنیاد شهید وجانبازان برای اعضای درجه یک خانواده های معظم شهدا –آزادگان - مفقودین –جانبازان مبنی بر اینکه از اعضای درجه یک افراد مذکور می باشند.

6- ارائه گواهی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کسانی که اعضای پایگاه مقاومت بسیج باشند

7- ارائه گواهی یا حکم کارگزینی برای فرزندان عزیز فرهنگی

8- ارائه کارت واکسیناسیون

9- تکمیل فرمهای مربوطه

همچنین مهلت ثبت نام در مرحله اول تا تاریخ 30/11/92 و در مرحله دوم تا تاریخ 20/12/92 (در صورت عدم تکمیل ظرفیت در مرحله اول ) اعلام شده است.

محل ثبت نام مدیریت های آموزش و پرورش شهرستان های گمیشان، آق قلا، علی آباد، گنبد، کلاله و مراوه تپه بوده و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان و یا تلفن گروه طرح و برنامه با شماره 6622433-0171 تماس بگیرند.

ارسال نظر

آخرین اخبار