با استقبال و تلاش عمومی نخبگان و مردم استان گلستان، ایشان به عنوان دهمین استاندار گلستان از هیئت دولت مردمی ایران قوی رای اعتماد گرفت.

زنگانه استاندار گلستان شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی محمد زنگانه متولد 1350 در استان گلستان است.

 وی در سن 13 سالگی عازم جبهه های حق علیه باطل شد

 و به درجه رفیع جانبازی نائل گردید.

ایشان پس از پایان جنگ به تحصیلات خود در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران پرداخت و پس از فارغ‎التحصیلی در شبکه بهداشت مشغول به خدمت شد.

پس از مدتی وارد ساختار مدیریتی شبکه بهداشت شد و پس از آن به سمت معاونت بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان منصوب شد. ایشان به ارائه خدمات ارزنده از جمله توسعه خانه‎های بهداشت و شبکه‎ی ملی اطلاعات خانوار پرداخت. همچنین ایشان موفق به اخذ مدرک دکترای مدیریت از دانشگاه علوم پزشکی ایران گردیدند. فعالیت در وزارت بهداشت بعنوان مشاور وزیر نیز از دیگر خدمات ایشان در وزارت بهداشت می باشد. دکتر زنگانه سپس به سمت معاون امور اجتماعی، معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی و قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کل کشور منصوب شد.  

زنگانه پس از موفقیت در بهزیستی به قوه قضائیه رفت. ایشان مدیر کل دفتر امور کودکان، زنان و خانواده، مدیر کل پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی، مدیر کل همکاری های فرهنگی و اجتماعی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه مشغول بوده و می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار