کانکس و ماشین آماده است فقط نیرو می خواهیم !

شهرداری فاضل آباد چندین ماه است که کانکس استقرار نیروهای راهور را فراهم نموده در همین راستا یک دستگاه اتومبیل سواری نیز با بغل نویسی بخش کمالان منظور شده ،ولی عملاًاز استقرار پلیس راهور خبری نیست .

جوابیه شورای شهر فاضل آباد در پی سخنان اخیر فرمانده انتظامی گلستان

به گزارش گلستان24؛ در خصوص اظهارات فرمانده محترم انتظامی گلستان در جمع خبر نگاران استان در خصوص نشست خبری آقای سمیعی شهردار فاضل آباد و اعلام نارضایتی ایشان از عدم استقرار پلیس راهور در شهر فاضل آباد لازم است نکاتی به شرح ذیل اشاره گردد.

شهر فاضل آباد به عنوان مرکز بخش کمالان که نسبت به روستاهای پایین دستی و بالا دستی دارای مرکزیت بوده و بخش اعظم مراودات و مراجعات و نیازهای مردمی در راستای مسائل اداری ، اقتصادی و سایر امور و نیازمندیها در این شهر انجام و محل تلاقی جاده های روستایی یادشده جهت عبور و مرور به علی آباد کتول و گرگان بوده و به دلیل برخورداری از دهنهء گردشگری و 13 پارچه آبادی از حجم تردد زیاد گردشگر و مسافر برخوردار می باشد .

و به دلیل وجود  رودخانه و سنگ شکنهای متعدد در اطراف فاضل آباد تردد کامیونهای حامل مصالح نیز به آن اضافه می گردداز طرفی فاضل آباد از سال 1380 به شهر تبدیل شده که از آن تاریخ بالغ بر 14 سال میگذرد .

در طی این مدت فاضل آباد در زمینه های گوناگون توسعه و گسترش یافته است و عدم وجود محل پارک از ابتدای روز در شهر و ترافیک شهری و نیز توقف اتومبیل های کرایه ومینی بوسها و تاکسیها و مسافر برهای روستایی و ...کلاف پیچیده ای را در شهر ایجاد نموده است که استقرار پلیس راهور را به عنوان یک ضرورت ایجاب مینماید.

به همین دلیل باخواست مسئولین شهری و مردمی و نیز پیگیریهای نماینده محترم مردم شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی در ماههای پایانی سال 1392 مجوز استقرار پلیس راهور اخذ گردید .

پس از از آن چندین جلسه با حضور نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ،فرماندهی نیروی انتظامی پیشین و فعلی و ریئس پلیس راهور شهرستان و شهردار و اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولین مربوطه جهت اجرایی شدن مجوز مذکور برگزار گردید.

و مکانهای مختلفی جهت استقرار پلیس راهور پیشنهاد گردید که در نهایت در جلسه ای که با حضور مسئولین ذیربط در کلانتری استرآباد برگزار گردیدو مسئولین و نمایندگان فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان نیز حضور داشتند ضمن کلنگ زنی ساختمان پلیس راهور در کلانتری استرآباد (فاضل آباد)و تقبل بخشی از هزینه های ساخت آن تا مبلغ معینی توسط شهرداری و نیز تقاضای استقرار کانکس پلیس راهور در شهر موافقت گردید.

که شهرداری چندین ماه است که کانکس مذکور را با تمامی امکانات مورد نیاز فراهم نموده است در همین راستا یک دستگاه اتومبیل سواری نیز با بغل نویسی بخش کمالان منظور شده است ،ولی عملاًاز استقرار پلیس راهور خبری نیست و مسائل و مشکلات ترافیکی شهر همچنان پابرجاست.

طرح این موضوع از طرف شهردار محترم فاضل آباد با قصد ونیت دخالت در امور پلیس صورت نپذیرفته بلکه در راستای تسریع اجرایی شدن و به فعلیت رساندن مجوز اخذ شده و نیز حل مشکلات ترافیکی شهر و کمک به تسهیل مسائل و امور شهری صورت پذیرفته و همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر و شهردار در تمامی مراحل که پیشتر به آن اشاره گردید گواه بر این ادعاست .

در خصوص مصوبه مذکور نیز تصویر مکاتبه و مصوبه استقرار پلیس راهور به استعداد 4 نفر در شهر فاضل آباد موجود است که جهت اطلاع انعکاس می یابد .

امید است با مساعدت و همکاری مسئولین هر چه سریعتر شاهد لبخند رضایت شهروندان و نیز تسهیل امور شهری و ترافیکی در شهر فاضل آباد باشیم.

00000001

00000002

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار