رییس کل دادگستری گلستان از تشکیل پرونده ویژه برای بررسی و حل مشکلات اهالی کوی عرفان گرگان خبر داد.

پیگیری مشکلات اهالی کوی عرفان گرگان در دستگاه قضایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ حیدر آسیابی دیشب با حضور در مسجد امام جعفر صادق ع کوی عرفان گرگان برای پیگیری و حل مشکلات این محله با کمک دستگاه‌های متولی قول داد و گفت: پرونده ویژه برای احیای حقوق عامه ساکنان این محل در دادستانی گرگان تشکیل می‌شود و تک تک مشکلاتی که اهالی در جلسه مطرح کردند، با پیگیری دادستان برای حل آن تلاش می‌شود.

حیدر آسیابی گفت: به دادستان مرکز استان ماموریت دادیم حداکثر تا یک هفته دیگر همه مدیران و مسئولان اجرایی که طبق قانون موظف به ارایه خدمات عمومی و رفاهی در این محله هستند، برای بازدید در این محله حاضر کنند و در جریان بازدید باید مدیران برای مرتفع کردن مشکلات این اهالی محل برنامه و زمانبندی ارائه دهند.

او گفت: بیشتر موضوعاتی که اهالی در این جلسه مطرح کردند با برنامه‌های کوتاه مدت قابل حل است و نیاز به اعتبار و هزینه‌های هنگفت ندارد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: ۶ ماه آینده دوباره در مسجد همین محل حضور پیدا می‌کنیم و نتیجه پیگیری‌ها را رصد خواهیم کرد.

آسیابی گفت: رویکرد ما در دادگستری استان برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، محله محوری است.

او می گوید: بنا داریم محله با محله با حضور در مساجد علاوه بر کمک به افزایش آگاهی‌های حقوقی قضایی مردم، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هر منطقه را با کمک اهالی همان محله شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم.

آسیابی گفت: حضور در مساجد و دیدار چهره به چهره با مردم در راستای دستور رئیس قوه قضاییه انجام می‌شود و روسا و دادستان‌های سراسر استان به مساجد محله‌ها می‌روند و علاوه بر پاسخگویی به مردم، مشکلات و آسیب‌های هر منطقه را هم شناسایی و برای رفع آن اقدام می‌کنند.

در نخستین گام طرح حضور در مساجد، رییس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در صدر هیئتی از مسئولان ارشد قضایی استان و شهرستان گرگان دیشب به مسجد امام جعفر صادق ع کوی عرفان گرگان رفتند.

مدرسه، خانه بهداشت، فضا و امکانات ورزشی، بهره مندی از خدمات حمل و نقل عمومی، افزایش امنیت با حضور گشت‌های پلیس و بسیج و جابجایی مراکز خرید ضایعات از جمله درخواست‌های مردم در دیدار امشب بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار