مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: متاسفانه سرقت کابل و تجهیزات مخابرات به یک بحران در استان تبدیل شده و کیفیت ارائه خدمات به مشترکین را با مشکل مواجه ساخته است.

 بحران سرقت کابل مخابرات در گلستان

به گزارش گلستان24؛ غلامعلی شهمرادی صبح امروز در دیدار فرماندار گالیکش در خصوص مشکلات مخابراتی موجود در شهرستان گالیکش اظهار کرد: مهمترین و بزرگترین دغدغه‌ مخابرات سرقت کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی است.

وی ادامه داد: متاسفانه این موضوع به یک بحران تبدیل شده و کیفیت ارائه خدمات به مشترکین را با مشکل مواجه ساخته است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد: بمنظور پیشگیری از این سرقت‌ها در صورتی که شوراها و دهیاران همکاری نمایند، مخابرات این آمادگی را دارد تا نسبت به خاکی کردن کابل‌های پر زوج در داخل روستاها اقدام کند.

در این دیدار فرماندار گالیکش تاکید کرد: راه‌اندازی دکل‌های مخابراتی در روستاهای چقربش‌قارداش، پاسنگ بالا و همچنین تقویت پوشش آنتن دهی در پارک ملی گلستان نیز از دیگر ضرورت‌های اصلی در حوزه مخابرات است ‌که امیدواریم در برنامه های توسعه ای مخابرات قرار گیرد .

علی جوان حاذق گفت: در برخی نقاط در شهرستان گالیکش نیازمند نوسازی و بهسازی تجهیزات مخابراتی هستیم که امیدواریم مخابرات منطقه گلستان با اولویت قراردادن این نقاط بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته، یک تحول چشمگیری را برای شهرستان شاهد باشیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار