قابل توجه مسئولان ذیربط؛

عدم رعایت بهداشت در برخی بیمارستان‎های سطح شهر گرگان علاوه بر انتشار آلودگی زمینه ساز بروز سایر بیماری‎ها می‎شود.

وضعیت بهداشت در بیمارستان‎های گرگان نامناسب است

به گزارش گلستان24، وارد بیمارستان حکیم جرجانی، قسمت اورژانس می‎شویم و سراغ یک بیمار مسموم که از شدت درد به خود می‎پیچد رفته و از امکانات بیمارستان از او می‎پرسیم در پاسخ می‎گوید دکتر و پرستاران خوبی دارد ولی به نظافت و پاکیزگی بیمارستان توجهی نمی‎شود.

وضعیت بهداشت در بیمارستان‎های گرگان نامناسب است

وی در ادمه گفت: وقتی مسموم شدم و به اورژانس رفتم پرستار به من تخت سوم را نشان داد و گفت آن تخت خالی است می توانی از آن تخت استفاده کنید وقتی به سمت تخت رفتم متوجه شدم ملحفه تخت آلوده به خون است و حتی برای تعویض آن هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

سراغ تخت دیگری رفتم ولی تخت دیگر هم آلوده به کثافات بود، تخت‎های دیگر هم اکثرا نیز آلوده بودند و به ناچار روی یک تخت را پتویی انداخته و سپس از آن استفاده کردم.

فرد مسموم شده در ادامه از مسئولین خواهش کرد که به پاکسازی و نظافت بیمارستان توجه بیشتری کنند و به بیمارانی که وارد بیمارستان می شوند بهای بیشتری دهند.

مقصودلو دختر جوانی که به علت مسمومیت راهی بیمارستان شده بود در گفت و گو با پاسرو گفت: نمی دانم به چه علت دچار مسمومیت شدم با اینکه اهل خانواده همه از یک غذا تناول کردیم اما فقط من دچار مسمومیت شدم.

این دختر جوان ادامه داد: رسیدگی به وضعیت بیمارستان یکی از خواسته‎های اولیه است و عوامل بیمارستان باید به این موضوع دقت نظر بیشتری داشته باشند.

/پاسرو

ارسال نظر

  • پایگاه خبری آبشار شهر خان ببین
    0

    مدیر کاروان پیاده کربلای معلی اعلام کرد:
    برای ششمین سال کاروان پیاده شهر خان ببین عازم کربلای معلی شد

    http://www.absharnews.ir/?p=7188

آخرین اخبار