ساز کوک انتخابات در دیار کتول

سخنرانی تند ابراهیم اصغرزاده ، برگزاری جشن زودهنگام هسته ای ، فعالیت پرجنب و جوش کاندیداهای انتخاباتی و سخنرانی امروز علی مطهری نشان می دهد که علی آباد کتول سیاسی ترین شهر استان گلستان طی ماههای اخیر بوده است.

علی آباد کتول سیاسی ترین شهر گلستان در ماه های اخیر

به گزارش گلستان 24، در چند ماه گذشته می توان علی آباد کتول را سیاسی ترین شهر استان نامید، جایی که درگیری بر سر قدرت گرفتن جریان مختلف بالا گرفته و هر کسی و گروهی سعی دارد خود را به عنوان نفر برتر معرفی نماید.

ساز کوک انتخابات در دیار کتول

در این میان تحلیلی که بیش از هر چیزی خودنمایی می کند اینست که این رفتارهای سیاسی و ژست های شخصیتهای مختلف بیشتر ناشی از قومیت گرایی و بر اساس منافع منطقه ایست و نه سیاسی، چرا که ترکیب جمعیتی و جنس مردمان دیار کتول نشان می دهد که مطالبات بومی طی سالهای گذشته بیشتر از مطالبات سیاسی بوده است.

اما با ظهور برخی چهره های سیاسی جدید که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید پرچم خود را بالا بردند ، کم کم شاهد اقداماتی هستیم که نشان می دهد همخوانی واقعی بین مطالبات مردم این شهرستان و سیاسیون وجود ندارد.

چند ماه پیش بود که ابراهیم اصغرزاده از اصلاح طلبان افراطی به علی آباد رفته و سخنان تندی را مطرح کرد که با واکنش برخی چهر های استانی مواجه شد و حتی شنیده شد که احتمال برخورد قضایی با وی نیز وجود دارد.

در ادامه پیرو جمع بندی اولیه مذاکرات هسته ای یا برجام در حالیکه در اکثر شهرهای استان خبری نبود اما در علی آباد جشن هسته ای برگزار شد که با مخالفت جدی برخی گروهها حتی اصلاح طلبان مواجه شد چرا که این ذوق زدگی زودهنگام و تصمیمات عجولانه و سطحی را سم مهلکی را برای جریان خود می دانستند .

اصولگرایان نیز برگزاری این جشن را زاویه گرفتن با فرامین رهبری در خصوص داشتن تحمل و سعه صدر و خویشتنداری تا مرحله نهایی دانستند و این نوع جشن ها را باعث آبرو ریزی و از دست دادن اعتبار این منطقه قلمداد کردند ، هر چند که در شکل کار ، حمایت برخی کاندیداهای خاص منطقه علی آباد کتول برای مجلس از این جشن و چنین برنامه هایی کاملا ملموس بود.

همچنین در پی اهانت یک سایت محلی به امام جمعه فاضل آباد و واکنش ایشان در نماز جمعه فاضل آباد ، تعداد زیادی از مردم این شهر با حضور در دفتر امام جمعه این شهر ، با سر دادن شعارهایی علیه این هنجارش کنی خواستار برخورد متولیان امر با اینگونه اختلاف افکنی ها در فاضل آباد شدند.

همچنین سایت انتخاب از وابستگان و نزدیکان فکری اصلاح طلبان در یک اقدام غیر اخلاقی فیلمی را از صحنه مشاجره ظریف و کوچک زاده در مجلس پخش کرد و آن را به نماینده سختکوش و فعال علی آباد یعنی رحمت اله نوروزی منتسب کرد که نوروزی با شکایت به دادستان تهران خواستار برخورد شدید با اینگونه تخریب ها علیه نمایندگان شد.

اما امروز نیز علی مطهری نماینده جنجالی مجلس شورای اسلامی قرار است در این شهرستان سخنرانی کند ، بواقع علی مطهری را می توان جنجالی ترین نماینده سالهای اخیر مجلس شورای اسلامی و رسانه های کشور دانست .

فردی که با انتقادهای بی اساس و گاها ساختار شکنانه خود مخصوصا در خصوص رفع حصر سران فتنه و قانونی نبودن حصر آنها ، بارها جنجال افرینی کرده است و امیدواریم حداقل امروز از سخنان ساختار شکنانه و دشمن شادکن وی خبری نباشد.

به هر حال با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خیز بلند اصلاح طلبان افراطی و ورشکستگان سیاسی برای تصاحب کرسی های مجلس بنظر می رسد روزهای سختی در انتظار استانداری و فرمانداران سراسر استان هست و با توجه به اینکه هزینه های مراسمات و جشن های برگزار شده از محل تبلیغات برخی کاندیداهای خاص حمایت می شود ، بایستی مراجع متولی نظارت بیشتری روی این قضیه داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    کجای کارید بابا ! کاندیداهای علی آباد سخنرانی های خانه به خانه و شام و ناهار دادناشون رو دو ماهی است که شروع کردن !

  • ناشناس
    0

    من که به خانمم گفتم تا 7 اسفند 94 که زمان برگزاری انتخاباته شام درست نکنه !
    ن بخاطر اینکه رژیم بگیرم بلکه بخاطر اینکه کاندیداهای محترم هر شب خرج می دن !
    انشالله هر سال انتخابات باشه !
    مگه داریم ! مگه می شه !

  • یاحسین جان
    0

    باوجود این مسئولین درعلی آباد که هنوز از حامیان فتنه حمایت میکنن،برای عاقبت و فرهنگ شهرستان علی آباددلواپسم.
    درضمن نسبت به حضور نماینده علی آباد دراین جشن انتقاد دارم.

آخرین اخبار