هرساله به 31 شهریورماه که می‌رسیم ادارات سطح شهرستان مینودشت همچون اکثر نقاط کشور اقدام به برپایی سنگرهایی برای یادمان هفته دفاع مقدس می‌کنند.

سنگرهایی برای رفع تکلیف!! / کلش آف کلنز یا سنگرهای خودی؟ + تصاویر

به گزارش گلستان24، سال‌هاست که این سنگرها برای یادمان این هفته مقدس بر پا می‌شود اما متأسفانه تنها چیزی که بعضاً تداعی نمی‌کند همین هفته دفاع مقدس است.

گویی که مسئولان از سر اجبار و تنها بر اساس رفع تکلیف اقدام به این کار می‌کنند.

سؤالی که در اینجا به ذهن خطور می‌کند این است: آیا این به‌ظاهر سنگرها برای نسل امروز جامعه که مورد هجوم همه‌جانبه فرهنگی دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران قرار دارند، چیزی را تداعی می‌کند؟

آیا این کیسه‌هایی که بر روی‌هم قرار می‌گیرند و بعضاً در روز دوم همان پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را هم دیگر بر روی خود نمی‌بینند، به‌گونه‌ای هست که اگر فرزندی به همراه والدینش از کنار آن عبور کندذهن جستجوگرش را تحریک کند تا در این باب سؤالی بپرسد؟

در زمان نگارش این چند سطر به یاد بازی رایانه‌ای « کلش آف کلنز » افتادم؛ در یک جستجوی کوتاه در اینترنت در این باب یافتم که: در طراحی این بازی فنون روانشناسی به‌خوبی رعایت شده است تا به‌این‌ترتیب افراد بیشتری مجذوب آن شوند.

همین سطر برای کوتاه کردن سخن کفایت می‌کند؛ ان شاا... که دست‌اندرکاران کشور برای سال‌های آینده در این زمینه تدبیر بیشتری به خرج دهند.

nilkooh497 1

nilkooh497 1

nilkooh497 1

nilkooh497 1

/مینوخبر

ارسال نظر

آخرین اخبار