لزوم برخورد با متخلفان شبکه های اجتماعی :

این شبها بوقچی های جریان اصلاح طلب در گلستان که در شاخه های مختلف جوانان مانند جعبه ابزاری طبقه بندی شدند تا در موقع لزوم پیچگوشتی وار ، گره های سیاست کورشان را باز کند...

بوقچی های شبکه های اجتماعی در گلستان اسناد بی تقوایی !

به گزارش گلستان24،بنظر می رسد بخشی از بدنه روشنفکرنماهایی که فکر می کنند بیشتر از مردم می فهمند شبکه های اجتماعی را سپری برای خود قرار داده و هر آنچه که از سر بی تقوایی و بی تعهدی است نثار شخصیتها و نهادهای انقلابی و زحمتکش جامعه می کنند.

بستر آن هم توسط اسراییل در فضای تلگرام ایجاد شده و برخی از افراد بدون اینکه بدانند در چه بستر لغزان و خطرناکی بازی می کنند همه چیز خود را در اختیار غریبه ای که نه با دو چشم بلکه با تمام جوارح خود آنها را کنترل می کند ، قرار می دهند.

متخلفان شبکه های اجتماعی

این شبها اما بوقچی های جریان اصلاح طلب در گلستان که در شاخه های مختلف جوانان مانند جعبه ابزاری طبقه بندی شدند تا در موقع لزوم پیچگوشتی وار ، گره های سیاست کورشان را باز کند ، هجمه های دروغ و ناجوانمردانه خود را علیه شخصیتها و نهادهای انقلابی متمرکز کرده تا از این رهگذر آب را گل آلود کنند.

افرادی که در قالب عناوین مختلفی چون دکتر و مهندس ، رابط و مشاور و از این دفتر دستک های ساختگی به خود رنگ و لعاب می دهند تا اعتباری کذایی کسب کنند ، حال آنکه در پس این عناوین هیچ روحی از تقوا ، احترام ، گذشت ، مردانگی و عطوفت ، عشق و علاقه به نظام و ولایت فقیه وجود ندارد .

اینهایی که به اینطور مدارک خود می نازند بدانند عالم هر چه داناتر و پربارتر باشد افتاده تر است و هیچ وقت با دریوزگی به شانتاژ روی نمی آورد ، اما مدرکی که در پس آن بی تقوایی و دروغ و نفاق نهفته باشد نه تنها مدرک تحصیلی بلکه کاغذپاره ای بیش نیست و این افراد فقط وقت خود را تلف کرده اند .

البته معلوم است مدارکی که از دوبلین و مالزی در بیاید درونمایه اش بی تقوایی و بی دینی است و معلوم نیست این افراد در آنجا تحت چه کسانی و چه علومی را فرا گرفته اند؟ اما از نحوه گفتار و رفتار آنها مخصوصا در فضای مجازی و شبکه های مجازی مشخص است که این تعداد افراد بوقچی هایی هستند که با شانتاژ و غوغاسالاری در پی کسب شهرت هستند ، عقده ای که هشت سال آنها را خفه کرده است .

براستی آیا نیروی انتظامی که با این همه پرسنل و امکانات و صرف هزینه های مالی ، جانی و معنوی به دنبال تامین آسایش و امنیت مردم است سزاوار است توسط عده ای بوقچی ، عملکردشان زیر سوال برود ؟ آتش تهیه دروغ ها و تهمتهایی که این جریان علیه نیروی انتظامی براه انداخته می توانداز طریق پلیس فتا پیگیری شود .

وگرنه این افراد معلوم الحال با قلم های مسموم خود جامعه را به سمت اضمحلال پیش خواهند برد ، آنها اگر کمی عقل داشته باشند و عقلانی فکر کنند امروز این نیروی انتظامی است که اینطور امنیت و آرامش را ایجاد کرده و لذا از این نهاد حیاتی دفاع می کردند .

بهتر بود آنها کمی به اطراف ایران دقت می کردند و می دیدند در حالیکه حتی مهد آزادی دنیا یعنی فرانسه فاقد امنیت است اما ایران عزیز به برکت همین نیروی انتظامی ، بسیج و جوانانی که در دفاع از حرم آل الله به سوریه و عراق می روند و خون پاک شان به زمین می ریزد ، جزو امن ترین کشورهاست.

ای کاش کمی هم شکرکزار بودند و می دانستند عاقبت ناشکری عذاب الهی است ، عذابهایی که در قالب سیل و زلزله و ... می آید اما این افراد درس نمی گیرند تا روزیکه خود قربانی این عذاب شوند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار