رئیس پلیس ‌راه گلستان خبرداد:

رئیس پلیس ‌راه استان گلستان با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی منتهی به سمنان از رانندگان خواست تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی گلستان به سمنان

به گزارش گلستان24،سرهنگ علی اصغر مهری در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان اظهار کرد: بارش باران و برف در محورهای مختلف گلستان به خصوص محور توسکستان و خوش ییلاق آغاز شده و تردد در این محور‌ها نیاز به همراه داشتن تجهیزات زمستانی است.

محورهای مواصلاتی گلستان به سمنان

وی گفت: در حال حاضر با توجه به تغییر وضعیت جوی در بیشتر محورهای استان، تردد بدون مشکل در حال انجام است اما در محور کوهستانی توسکستان و خوش ییلاق علاوه بر بارش برف، شاهد مه گرفتگی و کاهش دید رانندگان هستیم که نیاز به رعایت قوانین و مقررات رانندگی است.

علی اصغر مهری خاطرنشان کرد: در محور جنگل گلستان نیز شاهد بارش باران و مه هستیم که این بارش نیز باعث لغزندگی سطح جاده و در برخی نقاط کاهش دید راننده را به همراه دارد که رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی از ضروریات رانندگی در این محور است.

رئیس پلیس راه استان گلستان بیان کرد: برابر اعلام سازمان هواشناسی شاهد کاهش ۶ تا ۸ درجه ای دما خواهیم بود و این شرایط تا روز پنجشنبه در استان استقرار دارد.

او گفت: رانندگان و مسافران قبل از شروع سفر از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شده و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. رانندگان در صورت سفر، تمامی نکات احتیاطی را مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس‌ راه استان گلستان در پایان نکاتی را رانندگان متذکر شد و خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از حرکت از سالم بودن لوازم ماشین مطمئن شوند و از هرگونه حرکات خطرناک در جاده خودداری کنند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار