درب های کشتارگاه جلین در میان ذوق و شوق کارگران باز شد؛

پیگیری های آیت الله نورمفیدی ، علی اصغر طهماسبی و شهردار گرگان برای راه اندازی مجدد کشتارگاه نیمه صنعتی جلین نتیجه داد و فعلا این کشتارگاه بشرط متناسب سازی با استانداردها ظرف شش ماه شروع بکار کرد.

کشتارگاه جلین تا شش ماه وقت دارد استاندارد شود

به گزارش گلستان24، صبح امروز تعدادی از کارگران کشتارگاه نیمه صنعتی جلین برای دومین بار به مقابل استانداری گلستان رفتند . یکی از این کارگران به خبرنگار گلستان ما گفت : صبح امروز سه شنبه 13 بهمن تعدادی از بچه هابا آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان صحبت کرده و مشکلات را توضیح دادند .

به گفته این منبع آگاه ؛ سپس آیت الله نورمفیدی به صادقلو شهردار گرگان زنگ زد و پیگیر ماجرا شد که گویا شهردار گرگان هم ضمن مخالفت با بستن این کشتارگاه اعلام کرد: ما دو سال پیش حدود 2 و نیم میلیارد تومان برای این کشتارگاه هزینه کردیم و در حال حاضر باز بودن این کشتارگاه برای ما مقرون به صرفه است .

این کارگر ادامه مذاکرات خود را اینطور تشریح کرد که آیت الله نورمفیدی در ادامه پیگیری مشکل کارگران کشتارگاه جلین با علی اصغر طهماسبی معاون استاندار گلستان صحبت کرد و نهایتا طهماسبی هم قبول کرد که دو ماه به این کشتارگاه وقت بدهد تا خودش را مطابق استانداردهای روز بکند.

ادامه پیگیری ها به تماس تلفنی علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و حسین صادقلو شهردار گرگان انجامید . طهماسبی به صادقلو گفت که دو ماه وقت می دهم تا بتوانید این کشتارگاه را متناسب با ایده آلهای محیط زیستی و دامپزشکی در آورید .

صادقلو نیز گفت که دو ماه فرصت کمی است و در انجام امورات اداری این وقت تمام می شود و نیاز به وقت بیشتری است که نهایتا معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با دادن 6 ماه وقت موافقت کرد.

بعد از این مذاکرات بود که کارگران این کشتارگاه با ذوق و شوق به سر کار خود برگشتند چون حیوانات برای ذبح شدن پشت در بودند و از طرفی گوشت شهر گرگان که از این کشتارگاه تامین می شد رو به اتمام است و نیاز بود این کشتارگاه باز شود .

نهایتا قرار شد طی جلسه عصر امروز طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ، خاکی فرماندار گرگان و صادقلو شهردار این موضوع حل و فصل شود و فعلا این کشتارگاه به کار خود ادامه دهد .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار