جانشین بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) :

جانشین بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) گفت: آنچه که سبب پیروزی ملت ایران در صحنه های مختلف علیه دشمنان نظام اسلامی شد، روحیه عاشورایی آنان است که دشمنان آن را درک نکرده اند.

روحیه عاشورایی سبب پیروزی ملت ایران شد

«سیداحمد عبودتیان» روز سه شنبه در اجتماع بزرگ مردم گرگان به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: ملت ایران با همین روحیه، حماسه ۹ دی را در دفاع از انقلاب اسلامی در برابر دسیسه دشمنان خلق کرد.

به گزارش گلستان 24، وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی و ۲۲ شهید فتنه ۸۸، به تدبیر رهبری انقلاب در خنثی کردن این فتنه اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ که طراحان اصلی آن آمریکا و انگلیس از دشمنان قسم خورده نظام بودند، با تدبیر هشت ماهه رهبری و متعاقب آن با حضور خودجوش اقشار مختلف مردم در روز ۹ دی خنثی شد.

عبودتیان اضافه کرد: دشمنان انقلاب و فریب خوردگان داخلی آنان قصد داشتند در قالب این فتنه پیچیده، کیان نظام اسلامی و حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات را زیر سوال برده و آن را سرنگون کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات هسته ای تصریح کرد: معظم له بخوبی ذات و نیات شوم دشمنان انقلاب را می شناند و می دانند کسانی که برای سرنگونی انقلاب هر ساله میلیاردها دلار هزینه می کنند، برای ملت ایران دل نمی سوزانند.

جانشین بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) همچنین توبه سران فتنه و اقرار آنان به اشتباه را خواسته ملت بیان کرد و افزود: این کمترین توقع ملت از جاهلان و فریب خوردگان فتنه ۸۸ است.

عبودتیان در ادامه حضور ۲۰ میلیونی زائران در اربعین حسینی را نشات گرفته از رهنمودهای رهبری انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر دشمنان انقلاب تاکنون نتوانسته اند به ولایت فقیه آسیب بزنند، بخاطر این است که ولایت فقیه نشات گرفته از راه سیدالشهداء(ع) است.

در اجتماع بزرگ مردم ولایتمدار گرگان به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دی که در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، فرماندار گرگان، علما و روحانیون، برخی مدیران استانی و جمع کثیری از مردم این شهرستان حضور داشتند.

به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، آیین های مشابهی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان کشوری و استانی در دیگر نقاط استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار